• Brudgum 2008

Bästa Gymet - instruktören i Stockholm!

Hej,
    vi är många som tränar här...
    Släng gärna upp förslag på bra gym och just din favoritinstruktör i Stockholm.

Kan vara intressant att se vad som händer samt ge den som är sugen på att börja en liten knuff

Lycka Till!

• Svar på tråden Bästa Gymet - instruktören i Stockholm!
  • Brudgum 2008

Jag kan omöjligt tro att ingen har något att säga om detta...

• 071023 2

Brudgum2008

nu är det såhär att på den här tråden snackar vi inte om träning på det sättet som du menar. Här är det pulver och kniven som gäller så jag tror knappast att du kommer får någon som helst respons på det här.

*trycker i mig en till chokladkaka och funderar på när jag ska börja Nutriletta*

• Godisråttan

ramlösa hahaha det är rätta takter

• Godisråttan

brudgum 2008
    Det beror ju på vad du är för typ av person?Gillar du hardcore källargym och tunga vikter eller nya fräscha gym med lite lätt & lagom?

• pickolina

Själv gillar jag simhallarna i stockholm.. Bra pris, många hallar och många alternativ till träning. Styrka, div olika pass + simning.

Favoritinstruktör, min pappa! :D

• 071023 2

Pickolina

Kan du komma med nån bra rekommendation på simhall?

• pickolina

ramlösa - Jag tränar på flera olika hallar men.. Jag skulle nog i sådana fall rekommendera erisdalsbadet. Stort, fräscht, mycket att välja mellan.. :)

• pickolina

Eriksdalsbadet, så nu blev det rättstavat.. :)

• 071023 2

okej. har funderat läänge på att köpa kort på nån simhall. Men det blir liksom aldrig av.

• pickolina

ramlösa - Känner igen det där.. :D

• 071023 2

precis... bara en massa skitsnack, men den som lever få se. Man ska ju hinna med så mkt annat också!

• bambi1

Jag gymmade förut på Reinhold Lifestyle.. det var ett helt ok gym...

• pickolina

ramlösa - Det är ju så.. :) Det är skönt när man tar sig tiden dock.. Och apropå det så ska jag packa väskan och dra iväg till simhallen. Ha en fortsatt bra dag.. :)

• 071023 2

2007-08-09 14:55 pickolina

detsamma!

• Brudgum 2008

Ingen som tränar på SATS?

• Fröken_S

Jag tränar på Sats! Jag föredrar att gå på pass och gillar därför att Sats har så många olika klasser och anläggningar - det finns alltid något man vill gå på. Jag har förstås ett antal instruktörer som jag tycker är bra - om det nu är pass du vill gå på?

• Fröken_S

Postade för snabbt...

Gillar tex Lina Andersson som kör dans, Fredrik Andersson som kör bodycombat (han körde även bodypump förut, men tror inte han gör det längre) och en tjej som heter Jessica någonting som kör cykel.

Svar på tråden Bästa Gymet - instruktören i Stockholm!