• MSW

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Oj, hur har jag kunnat missa denna tråd?? ;) Vi gifter oss också första sept.. Båda våra hippa och sexa är avklarade.. Sedan länge höll jag på att säga.. :) Har en svärmor som, på gott och ont, är väldig engagerad och vi har därför inte behövt göra varken vigsel-eller festprogram.. Men jag räknar med att det kommer finans sånger i det, förmodligen som vi kommer behöva sjunga själva också.. :) De kommer hitta på så mycket "bus" de bara kan... Det är min fulla övertygelse.. :D

• MSW

Louise: Vi har också fått ett par återbud.. Tråkigt men mest tråkigt för dom.. :D
    Jag ska inte mitt hår uppsatt iofs, men kommer ha ett diadem med blommor, och jag kan tänka mig att fem borde vara ganska lagom.. Lite beroende på hur stora blommorna är iofs.. :)

• MSW

Lousie: Ja dom kostar kanske inte så mycket? Och då är det juh bättre att man får någon över än att man tycker att man saknar någon..

• MSW

Smultron: Haha, vad härligt.. Jag hade på något sätt listat ut att de skulle komma när de hämtade mig (är absolut ingen som har försagt sig, men intuition kanske? brukar lyckas klura ut vad m2b ska ge mig i present också, även om han inte säger nått och jag inte snokar, ganska tråkigt måste jag säga!) så blev inte så chockad när jag öppnade.. Men efter en stund så blev jag helt skakis och så.. :D

• MSW

Smultron: Jag blev däremot väldigt nervös när det ringde på dörren en andra gång (de invaderade vår lägenhet eftersom det regnade) och där stod hon som skulle hålla i magdansösen, sen kände jag mig lite nojig att dörren skulle ringa igen (lite ricky lake kännsla över det hela lixom ;) ) och blir lite nervös fortfarande ifall det ringer på dörren.. :P

Louise: Jag håller med att man skulle vilja kunna dubbelkolla på något sätt.. Men förhoppningsvis är allt ihåg kommet..

• MSW

Jag kan itne bestämma mig för om jag ska ha sölja eller inte.. Är rädd att jag ångrar mig om jag låter bli... Men kan kanske ha i kyrkan men inte sen?
    Hur ska ni göra?

• MSW

Vår bröllopsresa blir inte av förrän i slutet på januari, men då bär det av till Thailand en månad.. 8)
    Vi har ganska mycket klart (men det beror på att svärmor har tagit över det mesta, på gott och ont).. Idag ska vi hämta m2b kläder och kolla på slöja.. Vill nog ha det i kyrkan.. Men vet inte om jag ska ha det på korten eller inte.. FÅr väl se hur bra jag tycker att det blir när håret är färdigt och så.. :)

• MSW

ringarna ska lämnas in för putsning på torsdag.. Sen skickas de från butiken på fredagen och ska komma hem till fredagen därpå (men har en vecka "extra" om nått skulle krångla) våra nya ringar ligger hemma i en låda och väntar på stora dagen.. :D:D
    Har ni kollat alla detaljer med fotografen en extra gång? Vi funderade på att gå upp och kolla med honom imorgon kväll..

• MSW

Hörni, sitter och funderar på vigselannonsen i lokaltidningen, men vet itne riktigt vad dom menar med pga?? Är det typ adress till toastparet eller, har jag fått det helt om bakfoten?

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)