Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Åh, ny tråd *bosätta sig här*

Fröken smultron: å jag kan säga att det skulle inte min sambo uppskatta.. han är alltid nått så fruktansvärt bakis så han skulle säkert bli sur som fasen om dom kom å drog upp honom dan efter att han druckit.. hoppas din karl är mer tolerant.. blir nog skitskoj Min karl får ingen riktigt sexa tyvärr.. dom kanske skulle köra nått litet med honom dagen innan men jag har inte hört mer om det..

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    Nja, dom ringde å frågade mig om det funkar dagen innan då dom vet att vi har ganska mkt för oss å 50% åker från långt upp i norrland å resten från andra delar av landet.. dessutom håller den av hans kompisar som jag har bäst kontakt med i det å han vet att jag skulle bli skitsur om dom bara kom inklampandes å snodde honom veckorna innan bröllopet utan förvarning ;)

• FruÖlandstok

Jag tror jag lyckades avslöja min egen hippa, som tur är.. skulle varit i helgen men eftersom jag har lektion då så kan jag ju inte.. vilket min sambo missat å underrätta mina kompisar.. å nu är det ju bara två helger kvar.. å nästa helg har jag tenta å om dom tar mig helgen innan när jag är überstressad vet jag inte om jag uppskattar..

men det är inte så viktigt för mig.. har dessutom bara 4 tjejkompisar som kommer på bröllopet varav en bor i luleå å är student så hon kommer nog inte om det blir möhippa..

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    jaa då är det ju extra roligt.. var härligt för honom :)

usch vet ni tjejer.. igår hittade jag små miniflugor.. typ nykläckta sprattlandes på badrumsgolvet.. sen hittaed jag dom i sovrummet i ett hörn.. så idag när jag tänkte sanera lägenheten helt (om det nu fanns fler efter jag tagit bort dom) å har hittat i heeeeeeeeeeela lägenheten.. i vardagsrummet var hela golvet täckt å det måste ha blitt det över natten.. skitäckligt.. suck.. jag som skulle åka in till stan å köpa födelsedagspresent till min karl å istället får jag sanera här hemma innan lektionen ikväll..

• FruÖlandstok

Septembersol
    du har verkligen så rätt.. min allra bästa vän bor som sagt i luleå dvs runt 200mil bort.. hon har tenta dagen innan bröllopet å slänger sig då på planet ner för att gå på mitt bröllop för att åter slänga sig på planet hem på söndagen för hinna tillbaka till sin kursstart.. jag är verkligen sååå glad.. sa till henne att det inte var nödvändigt, men hon sa att det var självklart..

det enda som är lite tråkigt är att min sambos släkt inte har orkat ta tag i å gratulera honom.. alla har svarat genom hans mamma typ att dom inte kan komma.. sååå dålig stil tycker jag..

• FruÖlandstok

Vi har inte en enda sång i festhäftet.. jag hatar faktiskt å sjunga (om jag inte är riktigt full då ;) ) så vi har bara lite annat skoj i det..

vi gjorde faktiskt precis klart vår bordsplacering.. kändes riktigt bra att vi fick ihop det.. tog bara en timme också så nu är det bara å vänta på återbuden som sabbar allt ;)

• FruÖlandstok

Höstböna
    ååå, vi har letat som en galning efter en tandemcykel att göra entré på.. (vi ska ha vigseln utanför festlokalen) men jag hittar ingen.. lycko dig ;)

jag tror nerverna spökar för oss flesta.. men jag tror det bara ta sig.. trist med din trubadur dock.. vi ska ha cd som vi själva spelat in, vilket kanske är tur för jag tror alltid det värsta så jag skulle ju bara gå å vänta på den spelansvarige å avboka annars ;) det löser sig nog.. ska hålla en tumme..

• FruÖlandstok

ni kloka brudar här inne.. när brukar det bli mörkt i september.. hittade ursöta marshaller idag men så funderade jag på hur mörkt det eg är..

• FruÖlandstok

danis : jag bockar å bugar.. letade efter en vettig sidan innan men hamnade bara på massa sidor som gav felmeddelande.. den hamnar i favoriter.. redan runt åtta börjar solen ge vika den 1/9..

Fröken smultron:
    jupp då kör vi på det.. har hittat röda marshaller med vita prickar på.. så oss.. ska åka bort till rusta imon helt klart..

• FruÖlandstok

hm.. jag hoppas verkligen inte jag blir hippad nästa helg.. blir en kvällshippa i så fall.. å helgen innan kommer jag vara ett nervvrak.. fast det kanske är då jag behöver hippan som mest ;)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)