1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Louise14
åå jag vill också åka.. men vi har varken råd eller har möjlighet att ta semester.. så vi får satsa på nästa år.. vart far ni?
Louise14
åå jag vill också åka.. men vi har varken råd eller har möjlighet att ta semester.. så vi får satsa på nästa år.. vart far ni?
Louise14
haha va roligt.. :) spännande..
jag måste skriva ut mitt festprogram nästa helg.. men jag har fått massa vånda i det nu som gör att jag nog inte vill ha med en hel del.. frågan är nog om man bara ska ta å skippa det å ta bort ett a4, dvs 4 sidor i programmet.. låter enklast..
undra just om det kommer några återbud..
Louise14
det är väl innehållet som räknas :) jag har 5 a4 så det är ett par sidor.. så jag tror det överlevs att vi plockar bort lite
Louise14
nu när jag bantade det lite har jag.. (kanske ska säga att jag vikt A4 på längden så våra sidor är följande:
1. Våra namn å datum
2. Välkomnande från brudparet
3. Meny
4. info till gästerna
5. En lott till lotteriet under kvällen, samt "töntiga" ordningsregler..
6. Vem av brudparet är du lik? Sånna där a,b,c-frågor det brukar vara i veckotidningar för å se om man är knäpp eller ej ;)
7-10. Bordsplacering å kort presentation om gästerna (50st)
11. Roliga tjuvlyssningar från tjuvlyssnat.se
12. Om vårt soundtrack som vi har som gåva till gästerna.
13. M2b om mig, jag om m2b
14. Hjärnklur.. lite småkluriga gåtor..
15. Roligt tidningsurklipp på en gammal gubbe, reportern frågar om han brukar handla ekologisk frukt å han svarar: Nej jag är gift sen flera år tillbaka ;) Sen info om hur man tar sig hem
16. Tom sida för egna anteckningar.
Nu blev det långt.. men det är alles iaf ;)
Fröken smultron
hehe.. ja vi funderade på det också.. men så kom jag på att jag tyckte det var så kul.. plus att jag behöver öva upp mig lite Indesign igen så nytta å nöje.. ;) måste ju bli bra..
suck, vår kock verkar lite opålitlig.. det har varit så lungt å lång tid å nu helt plötsligt hade han sååå mkt å göra.. Mamma har hittat en backup-kock.. haha (låter som lyxproblem nästan) men nu vet vi inte hur det blir förrän några dar innan.. spännande.. jeje.. bara det står mat på bordet.. så medan alla avvaktar med sin bordsplacering i festhäftet får vi avvakta menyn ;)
Rosenlarv
mm inte för att jag är så förvånad iofs.. men surt ändå.. men det löser sig nog på nått sätt.. Annars är mamma å jag grymma i köket, men det är jobbigt ;)
är sååå nyfiken på din klänning alltså.. *spännande*
jag har en bild.. fast inte med mig i den
www.daddyos.com/retro/722.html
fast underkjolen står ut mkt mer än vad den gör på bilden.. å sen har jag en svart bolero till också..
jag vill också ser er andra :) jag hoppas man får se lite bilder från allas bröllop sen.. ska bli såå spännande..
ett tips är att om ni gör er bordsplacering i pappersform så lägg den otillgänglig för eventuella kaniner.. vi hade gjort en jättebra igår å så lyckades lillkanin rycka ner pappret från soffbordet å åt upp dom på platserna längst ut.. men jag tror jag kan köra uteslutningsmetoden på dom.. ;)
ibland funnkar det å länka om man har ursprungssidan där bilden länkas ifrån (om det är många bilder) å sen högerklickar man å väljer öppna länk i nytt fönster.. då brukar man få upp rätt länk.. om det inte är flash (ogillar flash starkt)