1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Vi ska ha plastglas.. Till allt utom till maten.. Har man inte plast glas måste juh någon stackare diska ALLA glas.. :p
Vi ska ha plastglas.. Till allt utom till maten.. Har man inte plast glas måste juh någon stackare diska ALLA glas.. :p
Förresten, var det inte någon som hade hittat niodygns prognos, var hittade ni den?? För nu hörni, är det bara en siffrigt antal dagar kvar!!!
OK tack.. :) Vårt väder ser ut så här (eller det ser ut så på den närmsta platsen som fanns med)
Datum 2007-09-01
Min temp. 12°C
Max temp. 17°C
Vindhastighet 5.8 m/s VNV
Luftfuktighet 83%
Soluppgång 6:10
Solnedgång 20:06
Förhållande Delvis molnigt
*hoppas att det inte regna iaf*
Ja det lät bra, fast den orten jag kollade på som var närmst där jag bor ligger ut med havet.. Så det kan nog skilja en del ändå.. Well, prognosen är juh inte så säker ännu ändå.. Men kommer from nu hålla koll på vädret.. ;)
Rosenlarven: Det låter onekligen lite mystiskt.. ;) Lycka till!
Känns som att jag har förkyldning på gång.. :( :( :( :( :( :( Sitter och halvfryser och lite konstig i näsa och hals... Får väl investera i något naturpreparat... :(
Idag känns det lugnare än igår.. Men igår hade vi så många "möten" ang bröllop (med värdar, "toastar" och bartendrar) så igår kändes det väldigt verkligt.. Men idag känns det som att skulle kunna vara ett år kvar lika gärna.. MEN DET ÄR DET INTE FÖR DET ÄR BARA FYRA YNKA DAGAR KVAR!!!!!!!!!
Har med börjat bli nervös nu.. En massa småsaker som ska klaras av.. t.ex. behövs en sjal strykas, handla det sista (imorn) öva på hur fort vi ska gå i kyrkan, hur vi ska hålla ringarna, packa ihop vad som kan behövas ha till hands under dagen.. Raka sig både här och där.. ;) och så krånglar det lite med incheckning på hotellet vi ska bo på på natten, vi kan förmodligen inte checka in innan kl 14 och då ska vi börja ta kort..
Vi får be någon annan göra det, men vore skönt att få det gjort innan fotograferingen!!!
Ölandstok: Det var någon som skulle ha rummet natten innan, annars kunde vi fått tillgång till det från kl 12.. Men det enda vi vill är juh egentligen lämna in en väska med grejer som vi behöver ha där.. Så om det är städningen som tar tid kan de juh städa under hela eftermiddagen, om vi bara får lämna vår väska.. Så det borde gå att lösa, men jag har inte hört något sen jag förklarade dilemmat.. Så vi får se hur det går.. GÅr juh annars att be någon annan checka in som sagt..
Rosenlarv: Min förnekelse var i går.. :) Idag känns det som att tiden inte räcker till till alla smågrejer som behövs fixas nu de sista dagarna, så idag är jag ganska nervös.. Pratade med min tärna en stund nu, vilket fick det hela att kännas ännu närmare och nervösare... :( :D
Tack det samma Rosenlarv!
Jag är kvar, men kanske i lite mindre dos.. Lycka till alla ni som ger er av!
Pratade nu med hotellet och vi kan lämna dit grejerna när vi vill på lördag!! Jättebra, nu löste det sig också!! :)
Tråkigt att det blivit så lugnt här i tråden.. IDga har vi varit och airbrush-tannat oss.. Flera st som frågat om vi varit utomlands.. :D
Lycka till på er allihop! Här skiner också solen, står iofs att det kan komma skurar i kväll.. Men då är vi juh inne och festar gärnet ;) :D ;) Så det är bryr jag mig inte om.. behöver "bara" vara fint fram till ca 18.. :) Puss på er alla!
Hej alla!! Nu har jag äntligen orkat ta tag i att fixa så att jag kommer åt forumen igen.. Nu har vardagen åtevätn även i det här äktenskapet.. *fniss* När tror ni man vänjer sig vid att "ha" ett äktenskap? Och vara fru& man ist för sambo!
Vår dag blev verkligen över förväntan, fast jag höll på att snubbla i kyrkan *fniss* Vi har ALDRIG varit så fina (inte jag iaf..) som på den dagen! Och vilken tur med vädret!! Regn fredag och söndag, och på lördagen höll det inte bara uppe, utan var till och med sol och varmt och skönt när vi tog kort!
Har lagt in en bild på min bukett i galleriet här.. Vet inte om den funkar men ändå..
Vi beställde tackkort igår.. 1100:- gick det på för 70st.. Känns lite "onödiga" pengar känner jag, men man måste juh skicka tackkort så..
Har ni vant er vid att vara fruar nudå? Det har inte jag.. Och jag vet knappt vad jag heter heller, när folk frågar..