Inlägg från: Louise14 |Visa alla inlägg
  • Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Jag kommer inte att skriva ut festprogrammet förrän 3 dgr innan eller så att man inte behöver göra det flera ggr. De som hoppar av sedan får väl stå med, så kan alla se vilka som bangade i sista minuten... som straff.. hihi

• Louise14

Hmm, är lite stressad över det faktum att min M2b inte kommer hem förrän kvällen den 23:e, vilket ger oss en vecka att stoja och fixa allt, inkl ringar och valskurs..

• Louise14

Jag har bara 2 a4, med text på båda sidorna. Dvs 4 sidor. Lite tunt, men men.

• Louise14

Oh, vad har du fyllt så många sidor med? Kanske jag kan få sno några idéer av dig?

• Louise14

Inte många dagar kvar nu.... snart har vi passerat 2 veckors gränsen!!

• Louise14

Ja, vad har ni för klänningar allihopa? Jag har ju en mammaklänning, så det är inte så kul...... fast den är fin ändå. Någon som har bilder på sin?

• Louise14

Ölandstok: Oj, vilken häftig klänning! Skall se om jag kan få till en bild på min klänning.. lyckas inte, får inte en länk från sidan.. märkligt.

• Louise14

Den heter brudklänning med kort ärm.. hi hi 3:e på övesta raden.

• Louise14

Åh, jag hoppas så att jag får se bilder från era bröllopet sedan! Vi får hålla liv i tråden efter bröllopet också så vi alla får njuta av resultaten!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)