• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Fröken smultron

MSW: Haha, det måste vara det kvinnliga sjätte sinnet! Jag vet precis vad du menar med att man blir lite skakig och darrig. Är väl pga spänningen för vad som ska hända under dagen.

• Louise14

Brudar, det är bara 18 dagar kvar och jag är sååååå rädd för att jag skall ha missat något!!!!!! Igen.. Vet att vi har " gott " om tid att dona och fixa inför det sista, men hur skall man kunna kontrollera att man har allt?

• MSW

Smultron: Jag blev däremot väldigt nervös när det ringde på dörren en andra gång (de invaderade vår lägenhet eftersom det regnade) och där stod hon som skulle hålla i magdansösen, sen kände jag mig lite nojig att dörren skulle ringa igen (lite ricky lake kännsla över det hela lixom ;) ) och blir lite nervös fortfarande ifall det ringer på dörren.. :P

Louise: Jag håller med att man skulle vilja kunna dubbelkolla på något sätt.. Men förhoppningsvis är allt ihåg kommet..

• bride2be!!!

18 dagar!!!!!!!!!! HJÄÄÄLP!!! När det börjar bli DAGAR kvar och inte veckor slår nervösiteten till! GULP

Andas.... Som tur är har vi semester efter denna veckan så vi räknar med att hinna med alla gästpresentationer, bordsplacering, tipspromenad o dyl. TROR vi har gjort det mesta, men man börjar ju få lite panik när dagen snart är där!

Ble hämtat på min 2:a möhippa i lördags! En "familjehippa" där tjejerna i min blivande svärfamilj hämtade mig o tog med mig på spa Gud, va glad jag blev! Och sen åt vi räkor o drack vin på kvällen - dom är underbara!

• MSW

Jag kan itne bestämma mig för om jag ska ha sölja eller inte.. Är rädd att jag ångrar mig om jag låter bli... Men kan kanske ha i kyrkan men inte sen?
    Hur ska ni göra?

• Fröken smultron

Jag tänker ha slöja i kyrkan och vid minglet utanför kyrkan. Sedan tar jag troligen av mig den innan middagen. Då får man ha både och!

• danis

MSW: Jag ska inte ha slöja för det är inte riktigt jag.

Men jag kan nog börja vela om det med de sista dagarna. Det känns om att ju närmare vi kommer ju mer velar vi om allt. Jag tycker faktiskt att det börjar bli lite jobbigt nu. Vi har inte ens träffat prästen än men jag får nog ringa henne imorgon.

• FruÖlandstok

ni kloka brudar här inne.. när brukar det bli mörkt i september.. hittade ursöta marshaller idag men så funderade jag på hur mörkt det eg är..

• Louise14

Ang slöja så skulle jag jättegärna vilja ha slöja! Tycker att det är såååå fint! Men är ju gravid och tycker inte riktigt att det passar med slöja när man står med mage. Slöjan skall ju stå för oskuld och jag är ju lite tagen på bar gärning om man säger så!!

Men hade planerat att ha slöja på mig under vigsel och sedan ta av den!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)