Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Fröken smultron
    vi har också klurat på helium.. kollade upp på en järnhandel i närheten av festen men iii vad dyrt det var.. så nu velar vi på teknikmagasinets helium.. men om vi velar lite till så finns det nog ingen mer hemma sen ;)

• FruÖlandstok

fattar verkligen inte varför jag är mobbad å itne får se rosenlarvs bilder..

• FruÖlandstok

hej å välkommen tillbaka till jorden ditt ufo ! Ja jisse, tror jag blivit puckad nu när jag ska bli brud ;) hjärncellerna börjar flyga.. har nu sett det.. hihi blev jättefin ju Rosenlarv.. så i mitt fall berodde det också enbart på mig.. shit.. jag som är datornörd å allt *skämmas*

Fluffbullarna.. jag vill också ha såpbubblemaskin.. låter jättespännande..

• FruÖlandstok

woho.. jag har snart fyrkantiga ögon.. sitter å fixar musik till festen så jag har suttit här i flera timmar nu..

så ringde mamma precis som fått ett aggressivt utbrott på kocken så nu har hon kontakta en cateringfirma för det hele istället.. typ alla hade fullt men hon hade lyckats övertala ett ställe att laga maten.. vi behöver ju ingen serveringspersonal å så.. så vi får se hur det blir.. jag var väl iofs beredd på det så jag är inte så chockad.. ;) fast det blev ju dyrare.. men mamma hjälper till å betala å jag pratade med pappa igår å han kunde också hjälpa till så..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    han har inte backat ur direkt, men han gnäller hela tiden om att han har sååååå mkt å göra å kanske inte hinner (vadå kanske lixxom?? det vill man ju gärna veta.. men han har inte alla hästarna i stallet bör tilläggas) så min mamma fick nog.. så imon skulle hon å en arbetskamrat till be honom dra åt h*vte.. tihi.. nästan så man vill vara där..

• FruÖlandstok

danis
    kan säga en sak.. jag hade inte gjort om dom.. dom är säkert jättefina ändå å som Rosenlarv säger.. det kan ju bli en fin överraskning.. :)

jag vet inte om det är dags för mig å börja panika.. först kocken (men det är löst) men nu för en kort stund sedan ringer dom från guldsmeden å säger att ringen är försenad.. att vi kan få den på onsdag.. då har jag redan åkt, men min sambo hinner kanske hämta den efter jobbet.. eller kanske, han måste ;)

• FruÖlandstok

Jag har precis haft min tenta så egentligen skulle jag gått till arbetsförmedlingen idag å anmält mig som arbetslös.. men jag ska plugga igen 5 veckor from nästa vecka då så jag tror jag skippar det så jag jobbar med att få klart alla småsaker.. dom stora sakerna är ju klara.. hehe eller trodde jag då.. vi får se om det blir några ringar.. stackarn på guldsmedsbutiken lät nästan knäckt när hon ringde.. inte hennes fel direkt..

har lyckats fixa två "minisvensexor" för min karl idag också.. det blir väl samma sak som en större?? ;)

• FruÖlandstok

vi ska:
    kontakta vigselförrättare
    hämta våra försenade ringar
    köpa klart saker till dukningen
    fixa klart trycksaker, soundtrack osv
    skriva ut bordsplaceringen
    gå igenom allt med toastis å serveringspersonalen
    köpa klart å förbereda förrätt å efterätt
    köpa klart dricka

ahh å sen tror jag det är en massa mer.. ;)

vi kommer inte att dekorerar vår festlokal något extra, har ni dessutom en fin lokal Louise14 så hade jag låtit det vara, risken är ju att man överdekorerar istället :)

• FruÖlandstok

å så det jag suttit med hela dan å kräver mer.. musiken! både till baren å till dansgolvet.. jisses..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    vill du att jag ska hjärntvätta din karl? hihi vi går inför att min sambo å hans polare å vi ska studsa som tokar på dansgolvet.. vi FULDANSAR alltid å det är vi kände för.. ;)

varför vill han inte att ni ska gå hoppa runt som galningar? gör det nått?

va synd att han inte verkar vara så jättepepp på festen.. det är den som vi verkligen ser fram emot.. vi har en 1,5åring med men det väljer man ju själv hur länge man vill stanna bland berusade människor när man har småbarn, alla andra ska ju inte anpassa sig efter det. även om det är syskon..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)