Inlägg från: Rosenlarv |Visa alla inlägg
  • Rosenlarv

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Ölandstok
    Jag vet, det känns ju hemskt att säga då det gäller hans syster, men jag tycker att det är helt fel att han vill att vi ska anpassa det hela efter ett enda barn.

Jag älskar att fuldansa också, det är det jag och mina vänner alltid gör. Min man brukade också göra det, men verkar på senare tid mer tycka om att sitta ner och dricka öl och prata bara.. han är lite äldre än mig, så kanske har han växt ifrån det, vad vet jag, JAG vill ju fortfarande göra det, men jag tror han skulle skämmas om jag gjorde det på festen. Jag vet inte varför egentligen, de enda som är där från hans släkt är hans familj och hans morbror och hans fru, det är väl inte så himla farligt?

Blä, nu fick jag värsta ångesten för festen, det känns som att den kommer bli skittråkig...

• Rosenlarv

Fröken smultron
    Skönt att höra att fler är på min sida Skulle gärna vilja skriva att jag kommer stå på mig, men tyvärr är jag nog lite mesig för det :-/

• Rosenlarv

Ölandstok
    jo, det är sant såklart, det behöver ju inte vara mycket dans för att det ska vara kul... Men det är typ ingen släkt, totalt är det typ 6 stycken som är medelålders och 44 som är i 20årsåldern ;-/. Jag tror att de flesta skulle vilja dricka alkohol i relativt stora mängder därför.. inte en suparfest av något slags såklart, men det tror jag att alla har vett nog att förstå.. Jag vet inte varför min blivande make är så mån om att det är 6 stycken på festen som ska trivas och resten av gästerna ska ha det stelt och tråkigt.

• Rosenlarv

Äsch. Jag kommer nog på någon lösning. Jag ska försöka få min blivande att förstå att de flesta nog vill dricka lite mer än vin till maten och att ingen kommer gå över några gränser. Slutklagat

• Rosenlarv

Herregud, ELVA dagar kvar var det, ja..

• Rosenlarv

Ölandstok
    Hihi, men det börjar bli svårt nu, eller hur.. Jag börjar få hjääääälpkänsla

• Rosenlarv

Förövrigt vet jag inte hur länge vår fest ska hålla på. Vi har långväga gäster som sover i festlokalen, så de kanske fortsätter dansa hela natten Jag och min man (man! snart är man fruuu! ) ger oss nog av vid 12, halv 1 iallafall. Jag är verkligen inte en människa som orkar festa länge, tyvärr

• Rosenlarv

Men hörni brudar, vad himla söta ni var båda två! Ni kommer vara jättefina brudar!

Vi har ingen bröllopssida. Hade värsta planerna om en bröllopsblogg, men det blev inte så. Dock har jag samlat lite länkar till tidningsartiklar och liknande, det kanske kan vara kul?

www.lidkopingsnytt.nu/_00article/2071.asp

www.sr.se/cgi-bin/p1/program/artikel.asp&ProgramID=1012&artikel=1434965

www.sr.se/cgi-bin/varmland/program/index.asp&ProgramID=54

www.tv4.se/tv4/lokaltv/newsbill.aspx

www.theweddingsinger.se/14

www.nwt.se/ArticlePages/200706/20/20070620221006_390/20070620221006_390.dbp.asp

• Rosenlarv

Ölandstok
    Jag äälskar era inbjudningskort, så himla söta!

• Rosenlarv

Ölandstok
    Ja, visst är det en söt film. Adam Sandler är tyvärr en av mina nördiga hemligheter, jag älskar alla hans filmer

Fluffbullarna
    Jättefin sida, mycket välgjord!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)