• Napa

orättvist.

fy vad världen kan vara orättvis.idag blev blivande maken kidnappad för sin,hör och häpna andra svensexa,första var det bara hans närmsta och de åkte iväg på långweekend med honom.Idag kom alla manliga vänner och kidnappade honom och folk från hela jävla sverige kom hit. Min möhippa fick jag med mina systrar,svägerska,svärmor mor och en enda kompis. Visst de flesta vännerna kommer ju från honom från början men efter 5 år och massa umgänge trodde jag mig oxå vara värd en ordentlig möhippa istället för "ett måste ha party". Fy va surt.

• Svar på tråden orättvist.
  • puhs kusin

Trist att du upplever det så. Min m2b är just nu ute på sin svensexa där hans kompisar från lite vartstans i södra sverige samt norge är med. Själv tror jag inte att jag får någon möhippa och faktiskt så känns inte det så hemskt. Jag är glad för min m2b:s skull och är såå nyfiken.

• Napa

jag hoppas ju självklart att han har roligt men jag kan väl ändå få vara lite ledsen?

• AggaP

Här är en till som antagligen inte får nån möhippa...och får jag det blir det nog med liknande "gäng" som du hade.
    Dina syskon och de andra som var med på din möhippa menade säkert bara väl , hade ni tråkigt?

• Napa

nä vi hade trevligt och klart att det menade väl allihopa men jag känner mig ändå lite vad ska man kalla det?...kompislös?...jaja man kan inte få allt här i livet

• Napa

aggaP
    jag hoppas iallafall att du får det trevligt om det blir något!

• AggaP

Napa
    Jag förstår hur du tänker...

• fröken pixie

Kan förstå din känsla lite grann.

Jag kommer med största sannorlikhet inte få någon hippa. Mina kollegor ska bjuda ut mig på lunch på fredag, det blir väl det närmaste. Å andra sidan har inget hänt för sambon heller........

Vi har ett så litet bröllop med bara närmaste släkten.

Kram och hoppas du kommer över känslan

Svar på tråden orättvist.