• Mirranda

Mirranda har sagt ja! :)

Hej!

Nu är vi merried vi också! Vi hade den bästaste mest underbara dag man någonsin kan ha. Håller med de som skriver att det är den bästa dagen i livet! Åååh, jag sa till prästen efter vigseln, att det här var det roligaste jag gjort, och att jag vill göra det igen! Då skrattade han å sa att det får vi hoppas att jag inte gör. ;)
    Men jag menar det, hade jag fått chansen att uppleva denna dag igen så hade jag sprungit ner till kyrkan på stört. Fantastiskt roligt!! Jag har lagt in ett par bilder på vår hemsida, i väntan på fotografens.. om någon vill se. Tack för all hjälp av er på BT fram till dagen D.
    Kan också säga att när dagen väl kom så gjorde det inte ett smack att jag glömt köpa bröllopstrosor, eller att ljusen hade olika färger på sidenbanden, eller att jag glömde lösnagellimmet hemma, det kändes inte viktigt längre.

Kraaam!

Ps. äntligen får man posta under gifta Ds.

home.gamman.se/amandamichael/

• Svar på tråden Mirranda har sagt ja! :)
  • esther78

Stort grattis! Ni var jätte fina båda två, lycka till med livet som gifta!
    Mvh esther78

• Too Be  gift nu

Mirranda

Grattis till er båda - gud vad ni var fina allihopa!!
    Allt såg SÅ fint ut !

• llotta28

vad vackert bröllop! Grattis grattis

• hedera

Åh vad söta ni var!
    Och vilket otroligt mysigt kapell. Vad kallas kläderna din man bar? Jag är helt okunnig om sådant här... *fniss*

• bmm

Mirranda

Vilka fina kläder.
    Föll för den "bruna" tärnklänningenmed bandet i midjan.
    Var har du köpt den?

• Mirranda

Tack för era ord! Vi är verkligen jätte nöjda, för att inte tala om vädret som var strålande sol 4e augusti! Nu väntar man spänt på fotografens bilder, hoppas man inte såg spänd och nervös ut på alla bilder, vi fotades innan vigseln. Vilket jag kan rekomendera iof, var skönt att tänka på något annat denna nervösa dag.

hedera,
    Vi gifte oss vid klippan i Göteborg i St:a Birgitta kapell, underbar utsikt över havet när man kommer ut från kyrkan.
    Kläderna till mannen kallas jaquette tror jag, de var mkt coolare än den frockcoat vi först hade tänkt. Randiga brallor till kändes fint.

bmm,
    Jag bad alla tärnor att själva köpa en klänning som de kan använda senare med. Hade en önskan om beige bara. Jag tror att du menar Lisas klänning, hon med lite lockar i håret och den köpte hon i nån vanlig affär som Ginatricot eller så... Ja hon var jätte fin! Eller så kanske du menar lilla Elvira, den köpte jag på Ellos och sydde en vit underkjol i tyll, samt köpte rosa sidentyg och sydde bandet av samt Elmers slips.

Svar på tråden Mirranda har sagt ja! :)