• Lillstrumpa

BT träff på Gotland?

Hej!

Jag och några andra brudar har en idé om att fixa ihop en BT träff på Gotland under våren. Finns det något intresse?

Vi tycker att det vore jättekul!En fika, picknick i de gröna,eller något annat roligt.Har ni förslag så kom gärna med dom!

-L-

• Svar på tråden BT träff på Gotland?
  • Lillstrumpa

Är det inga fler som vill hänga på???

• didi

Skulle hemskt gärna vilja men jag är ju fastlänning ju!

• Madeleine

Samma här, men är nere i påsk.... och i helgen som kommer..... jaja sånt är livet.

• Lillstrumpa

Jag tror att det finns flera brudar som skall gifta sig på ön under våren och sommaren...
    Vart finns ni??

• Sissi

Hej!
    Här är jag - men, ack, jag bor också på fastlandet... Hade varit jättekul!
    /Sissi

• Fru Lydahl

Kommer ni inte ner nån gång under våren för att planera???

• Lottis

Hej på er brudar!
    Jag ska gifta mig i Tofta kyrka 26/7 (längtar... ). Jag är sommargotlänning och bor i S-holm. Min blivande är gute. Vi kommer vara på ön vid olika tillfällen under våren, för att fixa med allt. Föreslå gärna ett datum så får vi se om vi är där då.Är det någon som har erfarenhet av ett bra coverband/dansband/band? Vad kostar sådant?
    Lycka till med planeringen!
    Kramiz

• Fiffi

Hej hej!
    Jag skulle gärna varit med på en träff men bor på fastlandet i vanliga fall Har precis kommit hem från ett par intensiva planeringsdagar på Gotland men nu börjar det mesta (peppar peppar...) ordna sig! Lycka till ni andra!

• Vendela

Jag har möjlighet att träffas under valborgshelgen på ön. Är mycket uppbokad de flesta helgerna framöver då bröllopet inte är långt borta längre men då skulle det kunna passa.

Vad säger ni?

• Lillstrumpa

Valborg funkar för mig!Lördagen den 3:e maj?

• Fru Lydahl

Antar att det bara blir vi tre...?

Svar på tråden BT träff på Gotland?