Den 11 aug blir vår bröllopsdag !!!
I lördags gifta vi oss !!!! Klockan 15 stod vi där framme vid prästen och var rent svettiga pga av all åska som låg i luften. Allt flöt på suuuupersmidigt (värsta drömmen) och inget kändes som det gick fel varken då eller under hela kvällen.
Var faktiskt inte ett dugg nervös varken när vi glömde blomman till kyrkan (min nuvarande man ;) kom på det på vägen till kyrkan Ha ha ha, eller att ringarna skulle vara i hans ficka och inte på våra händer (kom han oxå på eftersom vi hade fotats innan) hi hi hi. Så allt flöt som sagt på o när vi gick in i kyrkan så var jag inte nervös men min man bara sprang in nästan kändes det som. Sen fick vi stå där framme lääänge kändes det som aldrig kantorn slutade spela... ;)
När hon väl slutat spela så skulle min vänninna sjunga pch då var det svårt att hålla tårarna. Men allt gick bra o inga ringar tappades eller sattes på fel finger ;) Vår 3 åring satt som ett ljus i kyrkan o var jätteduktig (bägge satt med sin barnvakt för kvällen) och vår 1,5 åring var det lite mer spring i benen på men det gick bra ändå.
När vi kom ut var det meningen att vi skulle fota alla på trappan men det var sånt oväder på gång så hela himlen såg svartare o svartare ut så vi fick helt enkelt säga några snabba grattis o sen bege oss till lokalen. Väl där så började det åska o störtregna. Tala om tur med vädret för när vi fotade innan kyrkan var det trålande solsken ;)
Sen förflöt middagen jättebra där vissa hade uppdrag utan vår vetskap ;) men det fattade jag diekt när min bästa killkompis reste sig upp efter min pappa hade hållt tal o sa "väldigt bra tal" o klappade i händerna *asg* men det livade upp stämmningen...
Fick ett väldigt fint telegram från en som skulle komma förbi på kvällen o i det stod det att hon hade lite väl mkt att göra som "wedding crasher" och att gud skulle vara med oss eftersom hon inte kunde (hon jobbar på öppna förskolan inom kyrkan ;) Det gjorde mig väldigt rörd.
Bröllopsvalsen gick galant trots min mans två vänster fötter han bjöd så mkt på sig själv att han tom gjorde en piruett på sig själv ha ha ha ha
Ja som sagt massa jag kan skriva men allt var helt underbart o ingen kan väl se det framför sig närjag står o dansar med brudklänningen utan skor till rätt tung techno musik ;) framåt kvällen men kul hade vi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!