• rosarosen1

Vill se bilder från Eran Dag!!

jag ska bli en fru...läängtar - nu gift:

Grattis! Ni är otroligt fina, och ser så himla lyckliga ut. Väldigt fina bilder.
    Den färgen som din tärna har på sin klänning är precis den färgen jag typ letar efter, vill ha i mitt tema. Din man har oxå den på sina detaljer på kläderna. Det är exakt den och jag blev skitglad när jag såg den "in action". har ni sytt tärn klänningen själv? Var hittade ni din mans klädsel?
    Lycka till!

• rosarosen1

jag ska bli en fru...läängtar - nu gift:

Åh, jag gifter mig inte förrän maj 2009..men jag älskar att planera och vi är studenter båda två så det gäller att bara spara!! Men jag har verkligen gillat den färgen sen jag såg den lite överallt typ i Bröllopsmagasinet, sen såg jag dina bilder och tänkte, wow, den finns "på riktigt". Jättefina är ni, verkligen min smak. Jag bor vid Malmö typ, så det är lite långt till Stockholm. Men nu vet jag ju vad den heter så att det ordnar sig, har ju nära till Köpenhamn.

• rosarosen1

jag ska bli fru...läängtar - nu gift:

Tack, ja det är härligt att planera lite. Så länge svärmor inte lägger sig i för mycket!! jag har tittat på era bilder igen, ni är så himla fina, utstrålar så mycket lycka och glädje. Fantastiskt.

• rosarosen1

Majsan_älskar_Martin

Det måste bara vara Svedala Kyrka ni gifte er i? Är ngn av er från Svedala? Hade ni festen på Svaneholms Slott? Ni var fantastiskt fina båda två!!

• rosarosen1

Majsan_älskar_Martin

jepp, tyckte väl jag kände igen dig. Dock inte din man, men jag läste att han var med i Fame Factory. Var hade ni er fest?

• rosarosen1

Majsan_älskar_Martin

Nej, men jag tror att vi gått på samma skola, Centralskolan i Svedala. Har ganska lätt att komma ihåg ansikten, även om vi aldrig ens pratat. Sen är det ju en ganska lite håla man är uppvuxen i!!!
    Hur var det att ha festen på Svaneholms slott?

• rosarosen1

tree
    tyvärr känner jag inte igen dem! Kanske inte samma årgång? men alltid trevligt med folk som kommer från lilla svedala!!

Majsan_älskar_Martin
    Va kul att allt fungerade bra på Svaneholms slott, har själv funderat på det. Får se vad det blir.

Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!