Vill se bilder från Eran Dag!!
Här kommer några bilder på bröllop och smekmånad, väntar på de riktiga bilderna från fotografen ännu.....
www.pixbox.se/usr_show_id86179_page0_order1.html
Här kommer några bilder på bröllop och smekmånad, väntar på de riktiga bilderna från fotografen ännu.....
www.pixbox.se/usr_show_id86179_page0_order1.html
Augustibrud 2008:
Tack, klänningen är köpt på Stockholm Brud & Fest på Hornsgatan...
Här kommer min länk igen då fotografens bilder nu finns tillagda (dock inte högupplösta - väntar fortfarande på dom)
www.pixbox.se/alb521743
Augustibrud 2008:
Tack - jag verkligen älskar brut och rosa och därför var det ett givet val till bröllopet (många tyckte jag var konstig först som valde brunt och rosa men sen på bröllopsdagen sa att det var jättefint)
Klänningen är köpt på Stockholm brud & fest och vi gifte oss i Västerås! (ska sälja klänningen om du är intresserad )
Fejs,
Mrs Van derkamp,
Blivande fru larsed:
Har reggat om mig från "Catte" till "Hayton" nu då jag inte kunde logga in efter de ändrade om här på BT - tänkte svara på era frågor som jag såg ni hade ställt!
Vi gifte oss i Skerike kyrka (västerås) och hade festen på Elite stadshotell - toppenställe verkligen och skötte allt otroligt bra.
Tårtan var beställd från Öhrmans i Västerås (stora torget) och var ju chokladmousse med hallon - supergod! Fick MÅNGA positiva kommentarer om den!
Lycka till ni andra med planeringen!
Nu är jag Catte igen Gick visst att ändra....