• sandra_jostein

Vill se bilder från Eran Dag!!

Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.

• Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!
  • Fru Ängla

Om du har lust kan du klicka dig fram till min sida och kolla i fotogalleriet och läsa min berättelse.

fråga gärna om du kommer på nåt!

Lycka till med planeringen!

• rosarosen1

Majsan_älskar_Martin

Nej, men jag tror att vi gått på samma skola, Centralskolan i Svedala. Har ganska lätt att komma ihåg ansikten, även om vi aldrig ens pratat. Sen är det ju en ganska lite håla man är uppvuxen i!!!
    Hur var det att ha festen på Svaneholms slott?

• Majsan_älskar_Martin

JS09:

Jo, Centralskolan har man ju gått på. Svaneholm var jättebra tycker jag. Vi är definitivt nöjda och det var härligt med en fest i slottsmiljö.

• 26maj2007

här kan du se vårt bröllop

• tree
    JS09 skrev 2007-09-14 22:02:33 följande:
    Majsan_älskar_MartinNej, men jag tror att vi gått på samma skola, Centralskolan i Svedala. Har ganska lätt att komma ihåg ansikten, även om vi aldrig ens pratat. Sen är det ju en ganska lite håla man är uppvuxen i!!!Hur var det att ha festen på Svaneholms slott?
    min man och hans 2 bror är också från svedala och gick till centralskolan!.. kankse du känna igen honom också!
  • rosarosen1

tree
    tyvärr känner jag inte igen dem! Kanske inte samma årgång? men alltid trevligt med folk som kommer från lilla svedala!!

Majsan_älskar_Martin
    Va kul att allt fungerade bra på Svaneholms slott, har själv funderat på det. Får se vad det blir.

• Noomi

Jag har lagt in ett fåtal bilder i albumet. Hoppas på fler bilder från gästerna snart, plus från våran underbara fotograf.

• lilianochlinda

kolla in lilianochlinda på denna sida!
    Vi gisfte oss 1 september i år

• majsanna

På min blogg finns ett antal bilder: majsanna.blogg.se
    Gifte oss i lördags så jag har inte hunnit fixa några bilder på vår "riktiga" bröllopssida än, men det kommer det också.
    Håll till godo med bloggbilderna så länge...

• lottentotten

Jag har inte heller hunnit lägga in några några bilder, eller rättare sagt min Man har inte orkat lägga in några bilder på vår hemsida men lite bilder från vår dag finns att beskåda på min blogg:
    lottab.wordpress.com/
    På gamman:
    www.gamman.se
    under Lottentotten, bilder
    och några kort finns också på vår fotografs blogg:
    www.fotografjennyblad.blogspot.com/
    Lotta & Mikael

Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!