Vill se bilder från Eran Dag!!
Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.
Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.
här e mina biler
s45.photobucket.com/albums/f95/Tajci78/wedding/
jag ska bli en fru...läängtar - nu gift:
Grattis! Ni är otroligt fina, och ser så himla lyckliga ut. Väldigt fina bilder.
Den färgen som din tärna har på sin klänning är precis den färgen jag typ letar efter, vill ha i mitt tema. Din man har oxå den på sina detaljer på kläderna. Det är exakt den och jag blev skitglad när jag såg den "in action". har ni sytt tärn klänningen själv? Var hittade ni din mans klädsel?
Lycka till!
Catte,otroligt fin klänning och brudbukett samt tårta!Älskar choklad,den såg mums ut,vart ifrån beställde ni den och vad hade ni för smak?
catte
Jättevacker! En sån frisyr vill nog jag med ha när jag gifter mig. En tiara och lockar!!!! Enkelt och jättefint! Och rosa bukett, och tärna med brun klänning (fast) med rosa band. Ååååå, att gifta sig!!
jag ska bli en fru...läängtar-nu gift
Vacker, vacker, vacker!!!!
Vi gifte oss den 29 september 2006:
somethingnewprod.com/9-29-2006-ha-28/
Här kommer bilder från vår dag
adlercreutzilerum.blogspot.com/
Här är vi (kopiera länken):
www.flickr.com/photos/9761760@N02/sets/72157600688951998/
JS09:Tack:)!
Kul att du valt samma.Jag tror att den färgen kallas "Dusty rose",sonens kravatt var cpecial uppsydd av butiken:Brud&fest(på Hornsgatan,Sthlm),där köpte vi även tärnklänning,och min hyrde min makes kläder.
Vart och när gifter ni er?
*Lycka till*!
blivande fru larshed:TACK:):)!
*Lycka till med bröllopet:)*!