• sandra_jostein

Vill se bilder från Eran Dag!!

Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.

• Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!
  • rosarosen1

jag ska bli en fru...läängtar - nu gift:

Åh, jag gifter mig inte förrän maj 2009..men jag älskar att planera och vi är studenter båda två så det gäller att bara spara!! Men jag har verkligen gillat den färgen sen jag såg den lite överallt typ i Bröllopsmagasinet, sen såg jag dina bilder och tänkte, wow, den finns "på riktigt". Jättefina är ni, verkligen min smak. Jag bor vid Malmö typ, så det är lite långt till Stockholm. Men nu vet jag ju vad den heter så att det ordnar sig, har ju nära till Köpenhamn.

• catte

Fejs,
    Mrs Van derkamp,
    Blivande fru larsed:

Har reggat om mig från "Catte" till "Hayton" nu då jag inte kunde logga in efter de ändrade om här på BT - tänkte svara på era frågor som jag såg ni hade ställt!

Vi gifte oss i Skerike kyrka (västerås) och hade festen på Elite stadshotell - toppenställe verkligen och skötte allt otroligt bra.

Tårtan var beställd från Öhrmans i Västerås (stora torget) och var ju chokladmousse med hallon - supergod! Fick MÅNGA positiva kommentarer om den!

Lycka till ni andra med planeringen!

• catte

Nu är jag Catte igen Gick visst att ändra....

Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!