• sandra_jostein

Vill se bilder från Eran Dag!!

Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.

• Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

JS09:Ja,men det är ju toppen!;).Då kan du hålla på att fixa och trixa mycket innan!
    tack igen för dina komplimanger!Det är alltid kul!
    *lycka till*

• Fejs

Nya Goldy:
    Vart gifte ni er och vart hade ni festen? Var fina bilder! Grattis!

• Too Be  gift nu

Under min profil här så har jag lagt in lite bilder från vårat bröllop.
    Vi gifte oss utomlands ute i en nationalpark utanför Las Vegas.

Har även en bröllopssida:marcus-annelie.weddingannouncer.com/

Lycka till med bröllopsplaneringen !

• Nya Goldy

Hej Fejs! Tack så mycket!

Vi gifte oss i Mellösa Kyrka (Flen)och hade mottagningen på Yxtaholms Slott (Flen). Vi bor i Stockholm (12 mil där ifrån) men valde att ha bröllopet där eftersom det är så otroligt vackert!

• Fejs

Nya Goldy: Får man fråga vad ert bröllop kostade? Vad ingick då? Vad ingick i kuvertavgiften? Bor i Norrköping och har också funderat på Yxtaholm...

• rosarosen1

jag ska bli fru...läängtar - nu gift:

Tack, ja det är härligt att planera lite. Så länge svärmor inte lägger sig i för mycket!! jag har tittat på era bilder igen, ni är så himla fina, utstrålar så mycket lycka och glädje. Fantastiskt.

• Ida80 nu fru

Hej hej!

Vi gifte oss den 18 augusti och hade en helt fantastisk dag/kväll/natt :). Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så perfekt som det blev.

Här finns lite bilder : eskilstuna.weddingannouncer.com

• jag ska bli en fru...läängtar-nu

Ida80:Superfina var ni!Grattis!

• Nattson

Hej!

Jag gifte mig den 25/8 och det rekomenderas varmt! Vilken underbar upplevelse det är! Här kommer en länk till vår sida: www.ohlsen.se klicka sedan på bröllop 2007.

Svar på tråden Vill se bilder från Eran Dag!!