Vill se bilder från Eran Dag!!
Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.
Jag ska gifta mig nästa sommar och är nyfiken på hur era bröllop gick till. Vill hemskt gärna se lite bilder.
JS09:Ja,men det är ju toppen!;).Då kan du hålla på att fixa och trixa mycket innan!
tack igen för dina komplimanger!Det är alltid kul!
*lycka till*
Nya Goldy:
Vart gifte ni er och vart hade ni festen? Var fina bilder! Grattis!
Under min profil här så har jag lagt in lite bilder från vårat bröllop.
Vi gifte oss utomlands ute i en nationalpark utanför Las Vegas.
Har även en bröllopssida:marcus-annelie.weddingannouncer.com/
Lycka till med bröllopsplaneringen !
Hej Fejs! Tack så mycket!
Vi gifte oss i Mellösa Kyrka (Flen)och hade mottagningen på Yxtaholms Slott (Flen). Vi bor i Stockholm (12 mil där ifrån) men valde att ha bröllopet där eftersom det är så otroligt vackert!
Nya Goldy: Får man fråga vad ert bröllop kostade? Vad ingick då? Vad ingick i kuvertavgiften? Bor i Norrköping och har också funderat på Yxtaholm...
jag ska bli fru...läängtar - nu gift:
Tack, ja det är härligt att planera lite. Så länge svärmor inte lägger sig i för mycket!! jag har tittat på era bilder igen, ni är så himla fina, utstrålar så mycket lycka och glädje. Fantastiskt.
Hej hej!
Vi gifte oss den 18 augusti och hade en helt fantastisk dag/kväll/natt :). Jag hade aldrig kunnat drömma om att det skulle bli så perfekt som det blev.
Här finns lite bilder : eskilstuna.weddingannouncer.com
Ida80:Superfina var ni!Grattis!
Hej!
Jag gifte mig den 25/8 och det rekomenderas varmt! Vilken underbar upplevelse det är! Här kommer en länk till vår sida: www.ohlsen.se klicka sedan på bröllop 2007.