eriksbergskliniken??!
hej!
nån som gjort tuttoperation på eriksbergs?
är ni nöjda med resultat och utförande? jag funderar eventuellt på att operera mig där, snälla hör av er om ni vet nåt! positivt som negativt! :)
hej!
nån som gjort tuttoperation på eriksbergs?
är ni nöjda med resultat och utförande? jag funderar eventuellt på att operera mig där, snälla hör av er om ni vet nåt! positivt som negativt! :)
Hej Celesta!
Varför startar du nya trådar för varje fråga som rör bröstförstoring? (ser att du startat 6 trådar hittills)Det finns ju en lååång tråd "Bröstförstoring 10" där du hittar massor med information avseende kirurger, kliniker, implantat m.m m.m, och där kan du ställa alla frågor du vill och få svar från många tjejer som redan har opererat, eller funderar på en operation...
Det blir också lättare för andra tjejer att få information kring detta ämne om de ligger samlade i en tråd istället för utbrett i en massa.
Hej!
Jag opererade mig där i januari 2006. La in 450cc, gick från 80b till en perfekt 80d. kan säga att det är det bästa jag gjort. ingen har sett att dom e opererade när jag berättar är det bara "vaaa, dom ser ju helt naturliga ut"reaktioner:)
vistelsen på eriksberg va grym. leif (kirurgen) är kunnig och visste precis vad jag skulle ha efter att jag visat bilder på hur jag ville att dom skulle se ut. han fick rätt. på pricken:)
personalen tog jätteväl hand om mej och vakade över mig hela natten. sen fick jag komma tilbaka en vecka senare för kontroll och jag har kunnat ringa dom hela tiden när jag undrat över nåt. så ja, jag rekommenderar verkligen:)
fråga på om du undrar nåt!
/ J