• celesta

Dr Hober / improvakliniken, någon?

någon som opererat brösten hos DR HOBER eller på improva kliniken? berätta!!!

vet ni något om priset där?
    ingår övernattning?

kram

• Svar på tråden Dr Hober / improvakliniken, någon?
  • Polstjärnan

Hej Celesta!

Varför startar du nya trådar för varje fråga som rör bröstförstoring? (ser att du startat 6 trådar hittills)Det finns ju en lååång tråd "Bröstförstoring 10" där du hittar massor med information avseende kirurger, kliniker, implantat m.m m.m, och där kan du ställa alla frågor du vill och få svar från många tjejer som redan har opererat, eller funderar på en operation...

Det blir också lättare för andra tjejer att få information kring detta ämne om de ligger samlade i en tråd istället för utbrett i en massa.

• StoraA

Jag har gjort det och han var helt underbar!

Gjorde förstoring och lyft hos honom när han jobbade på akademikliniken, och jag tyckte att de hängde för mkt även efter och då gjorde han om det kostnadsfritt utan diskussion!
    Och detta resultat blev jättebra!

Har dessutom varit på improva för en ev fettsugning, så jag är mer än nöjd! Skulle rekommendera honom till alla!

Hör av dig om du vill veta mer!

• pickolina

Jag tog ut mina implantat hos Magnus Hober så jag kan väl inte säga så mycket om hans övriga resultat vid operationer men jag tyckte att han var väldigt trevlig och saklig. Han hymlade inte alls med vilka konsekvenser operationen kunde få utan informerade mig väldigt noga osv.. Jag gillade honom och skulle inte tveka inför att anlita honom igen. Han gav mig dessutom ett bra pris. Han op mig till självkostnadspris i princip.

Svar på tråden Dr Hober / improvakliniken, någon?