• lannebrink

Älskar mina vänner

I lördags skedde det, möhippa med stora bokstäver. Mina bästa kompisar och svägerskor hade ordnat en KANON möhippa. Hela lördagen var så genomtänkt och full utav massa spex och tokigheter. Inte nog med det...Jag har två små barn hemma och alla som är småbarnsföräldrar vet nog hur mycket man längtar efter att få vara lite själv och bara rå om sig. De hade mina vänner tänkt på, vi sov alla borta över natten och hade en helt underbar dag även på söndagen. Jag är så otroligt glad över att jag har så underbara vänner, de växer inte på träd.... Hoppas ni andra oxå får jätte trevliga möhippor/svensexor.

Börjar bli nervös nu inför bröllopet som är den 25/8....

Lycka till allihopa!

• Svar på tråden Älskar mina vänner
  • Överraskningsbruden

Jag gifter mig oxå den 25 augusti + att jag samma dag fyller 30 år
    Kram

• lannebrink

Gud vad spännande, slår du ihop bröllop och födelsedag?

Vart gifter ni er?

• Soffyboffy

Jag fick också min trevligsa hippa i lördags + att jag gifter mig den 25!!! Här har det varit stressigt & pirrigt ett bra tag nu...

Lycka till båda två!

• rolander

Blev också totalt överraskad när vännerna, bankandes på sovrumsfönstret, väckte mig i lördags! ALLA var där, långväga ifrån, bara för min skull! Fantastiskt :) Och min älskade tärna hade planerat allt in i minsta detalj ända sedan i mars! Dagen var perfekt från början till slut!

Dags för bröllop 1 september! Längtar!!!

• A n n i s e n  25/8-07

Grattis till en lyckad hippa

Jag gifter mig också den 25/8, kika gärna in i vår 25 aug tråd

• Överraskningsbruden

lannebrink: jag vet inte vart vi gifter oss!
    Vi fick nämligen bröllopet i 30-års present av min svärmor så vi vet ingenting haha.
    Mer finns att läsa om det här:

studentmamma.blogg.se/brllop.html

scrolla ner til längst ner på sidan,där börjar hela historien
    Kram

• lannebrink

Överaskningsbruden: Gud vilken rolig idé, har aldrig hört något liknande.
    Super kul sida, jag skrattade mycket när jag läste den.

Svar på tråden Älskar mina vänner