Väntar på hippa - hur står man ut?
Jag gifter mig om 3 helger och hoppas innerligt att jag får en möhippa. De tog m2b idag, trodde ett tag att de skulle ta mig samtidigt. Trodde att de skulle ta mig för 14 dagar sedan också. Alla håller masken järnet, alla verkar helt ovetande och "som vanligt" hela tiden. Jag har inte fått några som hellst förslag på att hitta på något de kommande två helgerna, den här helgen när m2b skulle nappas var vi i princip fullbokade.
Rent logiskt så borde jag få en möhippa, jag har ordnat 3 möhippor och har väldigt bra vänner. Fler är dessutom sambos med grabbarna som varit med och planerat m2bs supersvensexa (låter som det i planeringsstadiet iaf). Nästan ALLA manliga vänner kom och norpade honom.
Så det skulle kännas väldigt konstigt om jag inte fick någon, liksom bortglömt och ignorerat. Alla bor inom 1,5 timmes bilavstånd och de flesta mycket närmare. Men man funderar ju och spekulerar en massa. Det som driver mig mest till vansinne är att jag inte kan ventilera mina funderingar med någon. Man vill ju inte verka desperat för en hippa och prata med någon kompis, dessutom är det ju deras "jobb" att låtsas som ingenting ända fram till hippan. Och min m2b vet antagligen lite, så jag vill inte pressa honom att försäga sig heller.
Alltså, alla ni andra som väntar eller har väntat, hur gör ni för att stå ut med ovissheten??