• Anna_83

Näsplastikfunderingar

Hej hej!!!

Har gått och funderat fram och tillbaka på näsoperation i flera år och nu har tidpunkten kommit när jag känner till 110 procent att det här vill jag verkligen göra! Har surfat runt en hel del och kollat in lite olika kliniker men skulle vilja ha lite tips från er där ute som gjort en näsplastik operation. Kanske lite för och nackdelar...kliniker och kirurger som ni kan rekommendera? saker att tänka på när man väljer klinik. Svårt detta, är ju en hel djungel =)

Oerhört tacksam för svar! //Anna

• Svar på tråden Näsplastikfunderingar
  • Polstjärnan

Hej Anna!

Jag gjorde en total näsplastik hos Charles Randquist på Victoriakliniken för 3 år sedan. Är jättenöjd och har inte haft några komplikationer. Har svarat på en del frågor till signaturen "Linda10" i tråden: "Näsplastik-Victoriakliniken". Läs gärna den för lite info eller ställ frågor om du vill.

• Anna_83

Åh tack så hemskt mycket det ska jag ta och kolla upp på stört =) Känns spännande när jag väl har börjat ta tag i detta, längtar tills den dagen det är dags... men som sagt det e ju en hel djungel där ute så jag är oerhört tacksam för ditt svar =) tack tack!!

/Anna

Svar på tråden Näsplastikfunderingar