• Astrid2009

Träffas och fika?

Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

• Svar på tråden Träffas och fika?
  • Äntligen är det min tur

Ups. Jag hann inte längre... va ut o rörde lite på fläsket med en kalla skogspromenad. Men nu e jag back in buisnes...

Va irriterad jag blev över bröllopsmässan. JAG VILLE JU GÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Nån mer man borde veta om i närheten????

• lillfraggel1

jag med blev lite irriterad. Jag trodde att man hade full koll när man hängde här jämt + har googlat på mässor.... Tydligen kan man missa sådant. Har ni ringt och bokat någon tid till Vittinge?

Nää, har inte hunnit. Men jag har pratat lite med lillsessan, vilket låter väldigt intressant.... Ska ut o prov ändå....

Det va ju lite bökigt med just onsdagar förrens i december. Mamma jobbar långdag då. O jag vet inte om jag vill åka en helg med proppat med folk.... Tycker inte om o trängas.

Så AnnaK vi får kolla dec om det är ok för dig. Man vill ju inte ha en 3 åring med där... Men jag kan kolla med Peter om han kan hämta nån dag också förstås kom jag på nu.... När vill o kan du?

Visstja, tänkte vi kan ju kolla med tiaratjejjen när ni kommer så kan vi boka nån dag när vi alla är på plats. Men tänk om man inte vill ha nåt... Va pinsamt!!!

• Anna19juli-08

Jag är flexibel! Föreslå en dag som passar dig! Jag jobbar som sagt bara kort dag onsdagar (13.00) men slutar 16 måndagar och torsdagar.. Undra hur länge hon har "öppet"....

Fraggel
    Hur länge har hon öppet???

Det är ju lättare på 1 sätt med onsdagar för att min lilla puppa ska orka dagis dan efter... kan du alla onsdagar?

• lillfraggel1

Hon har öppet hur länge som helst. Det är inga problem att åka dit på helgen för hon tar inga andra om man har bokat tid och alla måste boka. Om ni behöver smakråd eller hjälp med att hitta så hänger jag gärna med hehe

Du har ju redan köpt ju... hehe...
    Vet du om det fanns några typ den stilen som den dyraste i Norrtälje som jag gillade? Kommer du ihåg hu den såg ut?

Ska kolla. Men även för min egen del. Jag blir ju helt färdig nr jag jobbar så mycket nu. Jag har ju fel på mina muskler runt hjärtat. Idag höll jag nästan på o åka upp på sjukan Lite mycke nu. Så iaf.... det är skönt att inte stressa... Vi har ju trots allt lite tid på oss till i sommar.

Fraggel

Är dina festprogram klara?

• lillfraggel1

Jo då det fanns flera liknande klänningar. Om man hittar en klänning som ej är i rätt storlek så tar det 5 - 6 månader att få hem den så det gäller att vara ute i hyfsad tid. Men några månader har ni på Er. Festprogrammet är inte helt klart. Jag har en sida kvar att fylla med något kul. Har du/ni några bra tips.

Det är säkert någon av oss som hittar något som passar från tiara tjejen.

Svar på tråden Träffas och fika?