• beabrud

"preparerad" bröllopssvit

När vi bokade bröllopssvit, undrade de om vi ville ha rummet preparerat.Det kostade lite mer, men det ville vi ha. Antar att det bla. ingår champange och blommor tex, men ville inte fråga för jag vill ju ändå att det ska bli en liten överaskning.
    Men ni som fått "preparerade" rum, hur har de "pyntat"? (vad har ni fått?)

• Svar på tråden "preparerad" bröllopssvit
  • M.O:s älskling

oxå nyfiken:) berätta berätta:)

• lotta49

Vi kommer att få blommor, levande ljus, champange och en fruktkorg. Det ska bli såå mysigt. Gifter oss på lördag!

• maljor

Vi fick champagne, blommor, choklad och körsbär på rummet. Sedan kom de upp med en frukostvagn med levande ljus på morgonen efter =)
    Dessutom fick vi rummet som de sparar till såna tillfällen med en balkong på typ 30kvm

• Yllo

Vår bröllopssvit var "preparerad" det ingick i priset... Hela sviten var full med rosblad. I badrummet låg det rosblad över hela handfatet och bänken... även i badkaret var det rosenblad. I sovrummet var hela sängen beströdd med rosblad samt att dom gjort ett hjärta mitt på sängen också. I vardagsrummet var också rosblad utströdda på bord och bänkar. Någon champange fanns där inte, men det gjorde inget för vår del. På morgonen kom en servitris upp med en hel vagn med godsaker! Allt du kan tänka dig fanns där för oss att äta.. inkl jordgubbar och choklad

• beabrud

wiiiiieeee, vad det pirrar, åh vad jag längtar!

• Operabrud

Var hittar ni dessa bröllopssviter? Jag har kollat på en del hotellhemsidor och där står det inget? Något förslag på bröllopssvit i Stockholm?

• puhs kusin

På vårt kommer det att finnas mousserande vin och fruktfat och dagen efter kommer vi få en champagnefrukost med jordgubbar på rummet. Dessutom har vi tillgång till deras spa fram till klockan 12. Ska bli så spännande Allt ingår i paketpriset.

Svar på tråden "preparerad" bröllopssvit