• Fru Calice

Fler med weddingannouncerproblem?

Nån mer som har problem med Weddingannouncer? Jag får då o då inlägg i min gästbok eller kommentarer till foton som bara är spam. Ser ut som en jättelång länk i form massa blaj bara. Igår kom rekordet. 86(!) fotokommentarer på en kväll. Jobbigt att radera allt o så störande. Nu har jag tagit bort kommentarmöjligheten men gästboken vill jag helst ha kvar. Efter varje gång mailar jag till weddingannouncer genom deras "contact"-fält, men jag har inte fått någon respons från dem en enda gång.
    Någon som upplevt något liknande?

/anna

• Svar på tråden Fler med weddingannouncerproblem?
  • Fru Calice

ingen mer än jag som råkat ut för detta?

• <:3 )~~~~

Vi råkade ut för detta med, dock ej så omfattande som i ert fall. Jag kryssade i så att vi är tvungna att godkänna inlägg och sedan har det inte varit några fler (var dock bara någon vecka sedan).

• Fru Calice

Jag hade så förut, att jag skulle godkänna. Men det kom då oxå o skillnaden var att jag inte visste vilket kort det var som var kommenterat så jag var tvungen att sitta o leta igenom alla korten innan jag hittade rätt. När man inte behöver godkänna får man ju länken till just det kortet o det är lättare att hitta det när man ska in o radera.

Svar på tråden Fler med weddingannouncerproblem?