• Lelle84

billigt

ett billigt bröllop hur ska det gåtill eller hur mycket kostade erat bröllop?tex

• Svar på tråden billigt
  • Lelle84

jag har nog tänkt mig brudkläning fin kläd man å barnen ska väll åxå ha nått fint såklart sedan tror jag det blir vardagsrums fest hehe

• Lelle84

hehe a jag menar att jag vill ha mat å fest hemma alltså göra allt hemma utan lokaler vill nog ha buffe av någe slag gifter vioss blir det nästa sommar 080808 tror jag

• Lelle84

nu har jag kollat runt lite det ännda som kommer kosta mycket är väll kläderna och så har vi ute plats vi bor nuilgh men man vet ju inte om 1 år men bor vi kvar såblir det nog på uteplatsen i tält

• Lelle84

vill även hitta en kläning i bra pris

• Lelle84

oki ja jag vet ite om jag kan sy e hehe syde mycket för men uvet jag inte om jag kan hehe jag tycker det är svart det där å bästella man vill prova först såman vet stil å så

• Lelle84

jag menade vikken storlek man ska ha

• Lelle84

jag tycker inget bröllop är finnare änn de andra bara man får som ma vill

• Lelle84

oki mått bästeler låter bra det jag är inte precis smal och såharjag väldigt stora bröst sådert är svårt om man skulle ha 40 42 44 46 å så vidare för då kan de bli väldigt konstigt på mig så det låter bra med mått min karl är lite sådär med planerig han säger typatt börja planera nu är förtidigt men om pengarna ska räka måsste man väll gödet på en gång

• Lelle84

jo jag har markt attdet är många den dagen

• Lelle84

nån mer som kan komma med billiga förslag

• Lelle84

tack såmycket tänkt gör buffe hemma å tårta blir nog åxå hemma gjort och buketten med hitta lätt gjorda

• Lelle84

finns massa fina pånätet för mindre änn 5000 kläningar menar jag då. men det är ju det med storlek jag bekymrar mig mest över.
    ska inte hyra nån lokal pm vi inte har flyttat tillbax tllbb där kostar det bara 50 kr att hyra ju.
    blommor köpper jag å fixar buket själv mat fixar vi själv göster är a 30 st tillmaten då

• Lelle84

gör åxå alla korten självå alla smykenå håret görs åxå hemma själv

Svar på tråden billigt