Nu har Gudinnan blivit fru Solomon - Bilder
Nu har jag äntligen blivit fru Solomon, efter en lååång tids planering så gifte vi oss den 4 augusti 2007.
Se bilder på:
www.pixbox.se/usr_show_id90138_page0_order1.html
Nu har jag äntligen blivit fru Solomon, efter en lååång tids planering så gifte vi oss den 4 augusti 2007.
Se bilder på:
www.pixbox.se/usr_show_id90138_page0_order1.html
JS09 - tack, vi hade festen på Elite Stadshotellet i Västerås.
Maldiverna var kanon!! Rekommderar det varmt, vi var på ön Komandoo.
Gudinnan:
Tack! Västerås e lite lång för oss, vi bor utanför Malmö..Men det var verkligen jättefint, jag förstår att ni är nöjda. Lycka till!
Gudinnan
förresten, vilket bolag bokade ni genom, var det en liten bungalow ni bodde i, eller hotell? Alltid bra att samla på sig tips inför vår egen resa. Är inne på Maldiverna, Mexico, Seychellerna, Aruba..Vet inte vad man ska välja. Vad fick er att välja just Maldiverna?
Jättevackra bilder! Och ett lyckligt par!! Lycka till =)
Vi bodde i en jacuzzi beachvilla, tror det finns bild på den. Den låg direkt på stranden, det är det enda som finns på ön, dvs inga vanliga hotellrum finns. Vi bokade via VingFlex.
Va fina festprogram ni hade med KÅ tryckt, hade ni gjort det själva?
Vilket typsnitt har ni användt er av isåfall?
sollot - tack, ja vi har gjort dem själva men vi köpte monogrammet från kristo här på forumet, köpte KA och gjorde om det själv till KÅ. www.monogramsidan.se
Ett tryckeri fick dock sätta ihop dem med spiralen.
Tusen tack!
Har redan beställt!
Vilka fina bilder! Funderar också på att ha en brudbukett med bara orkidéer. Du har ingen bild på bara brudbuketten?. Sen undrar jag var du hittat orkidé bilden som ni använde till vissa trycksaker?
Grattis! :D Har en lite konstig fråga kanske... men du hade väldigt låg klack på skon tyckte jag mig se, tyckte att det stod Nixa i dem? Undrar nämligen för att jag skulle behöva låga skor, min m2b är bara en cm längre än mig, och jag vill inte bli en flaggstång bredvid honom... ;) Hur mycket skiljer det mellan er? *nyfiken*