Vårt Bröllop 25/8 2007
Har nu lagt upp lite bilder från vår stora dag i lördags 25/8.
Vilken underbar dag vi hade!
studentmamma.blogg.se/1188242493_lite_bilder.html
Har nu lagt upp lite bilder från vår stora dag i lördags 25/8.
Vilken underbar dag vi hade!
studentmamma.blogg.se/1188242493_lite_bilder.html
Stort grattis till er, så enormt lyckliga ni ser ut tillsammans! Lycka till i framtiden
Tack Cinderella,jag känner mig som världens lyckligaste!
Vet vad du menar! Det gjorde och gör jag med så här fyra månader efteråt.. precis på datumet faktiskt, ska mini-fira lite ikväll
Grattis till 4 månader!!! Hade ingen aning att det skulle kännas så här underbart
Kram
Vi gifte oss oxå i lördags, det var en helt fantastisk dag. Vilken tur vi hade med vädret...nu har ju hösten kommit.
Jag är så himla nöjd med min dag, var förberedd på att vissa saker inte skulle bli som man tänkt sig eftersom det är så många olika inblandade. Men jag är så super nöjd med allt, det blev till och med bättre än vad jag tänkt mig.
Dagen efter hade vi lunch och pressentöppning i våran trädgård och alla var så nöjda med dagen....många var väldigt trötta oxå...
Håller med er tjejer, kunde aldrig ana att det skulle vara så här mysigt, spännande och roligt att bli fru. Man är som NYKÄR igen efter 6 år.
Lannebrink: Javisst blir man nykär!! Jag sitter och väntar på min nyblivna make,jag kommer överrösa honom med kärlek när han kommer innanför dörren
Kram