• TEL

vårt drömbröllop (med lite bilder)

Vilken dag vi fick!!!

Jag vaknade tyvärr lite tidigt (kl. 06.40) på bröllopsdagen. Jag låg på hotell tillsammans med en tjejkompis, vilket var väldigt trevligt. Vi hade varit ute och druckit lite öl med kompisar och släkten kvällen innan. Tur att jag inte var bakis :)

Jag och mina kompisar åt frukost och sedan låg i sängen och tittade på VM från Osaka. Otroligt nog var jag inte nervös. Allt kändes bara såååå coooolt.

Kl. 11.00 kom bestman och hämtade mej. Vi åkte till frissan i Kista (frisören Fadi som jobbar/jobbade på Kista Hårgäng). Där satt jag i nästan 2 timmar och blev SINNSYKT SNYGG i håret: belinphoto.se/Trine_Tony/content/Belin_070825_7684_large.html

Sedan blev jag sminkat på hotellet av den duktigaste make-up-artisen ever, Anne Syrjälä: profile.myspace.com/index.cfm&friendID=171942356

Jag & min tärna + näbb åkte till kyrkan i taxi. Solen sken på Seglora Kyrka på Skansen och allt kändes superbra. Jag "gömde mej" i sakrastiet för att min m2b inte skulle se mej. När klockorna ringde kom min pappa och hämtade mej. Det var magisk att gå in i kyrkan. Min man sto där framme med tårer i ögonen. Han var bara snyggast i världen :)

Vigselen var underbar, lättsam och rolig. Vår dotter hängde lite på oss de första 10 minuterna, men det gjorde inget. Vi hade 2 solosånger: "För Alltid" med Sara Löfgren och "If I used to love you" med Daniel Lemma. Utgångsmusiken var "I feel Good" med James Brown. Så häftigt!!! :) Solisten Anceli Valentin var också jättejätteduktig!

Efter vigselen (medan gästerna gick ner till Aquaria Vattenmuseum) fotograferades vi. Jättenöjd med fotografen Sören Belin.
    Sedan körde vi ner till festlokalen i "vår" Hummer. Det dunkade "California Love" ut från bilens högtalare när vi anlände festen.

Festen på Aquaria blev hur lyckad som heslt. Underbara tal och roliga spex. Alla grät och skrattade. Det blev speciellt många tårar när brudgummen reste sej upp och hållt ett väldigt romantisk och känsloladdat tal.

Vi hade livemusik hela kvällen (också under fördrinken), vilket var väldigt uppskattat.

Vi ville ju inte gå och lägga oss... Efter att vi hade kastat brudbuketten och strumpbandet (ca. kl. 02.30) åkte vi till vår svit på Clarion Hotell.

Vilken dag, vilken fest!!!!! Jag dansade på bordet och hade skitskoj.

Här kommer lite bilder: www.facebook.com/album.php&id=561981516

belinphoto.se/Trine_Tony/content/Belin_070825_7519_large.html

• Svar på tråden vårt drömbröllop (med lite bilder)
  • Fru Cinderella

Stort grattis till er båda!

Kommer tyvärr inte in på er facebook sida utan login :(

Vad vackra ni var

• A n n i s e n  25/8-07

Grattis, ni är jätte tjusiga

• TEL

Tack!!!

Fru Cinderella: Man måste vara medlem i facebook för att se de bilderna. Jag glömde det.... Men det är bara ett utval av de samma korten som på fotografens sida.

• Fru Cinderella

ah oki då förstår jag ;)

• lillamillan

Grattis!

Det var jätte fina bilder!

Svar på tråden vårt drömbröllop (med lite bilder)