• Västkustvigsel

Gift men ändå kvar här

Såg att någon på någon sida påpekade att vi som har B-dagen bakom oss ändå finns kvar på denna sajt .. det är väll bra
    Vi har ju redan upplevt denna speciella dag och har ju en erfarenhet som många av er andra inte har .. ännu.
    Så ta vara på oss .. vi har ju svar på många av era frågor om allt som har med denna speciella dag att göra

• Svar på tråden Gift men ändå kvar här
  • zukigirl

Helt rätt! Jag tänker inte sluta vara här efter den 29 september (b-dagen) kan jag ju säga... Det finns alldeles för mycket trevliga människor här för det.

• *Lilla M*

Det är två månader sen mitt bröllop, och jag är fortfarande här! Jag trivs helt enkelt! Fast jag kanske inte riktigt är inne på alla planeringstrådar som förr i tiden, det börjar kännas passé.

• Tingaling

Jag är också kvar här. Gifte mig för 2,5 månader sen. Jag är inte inne riktigt lika mycket som förr men man måste ju kolla till stället ibland...

Läste i någon tråd att det var en person som undrade varför det fanns massa gifta kvar här. Tja...det vore ju lite svårt att ge varandra tips om ingen hade upplevt att planera och att verkligen GENOMFÖRA ett bröllop. Hihi...

Jag fick i alla fall ovärdeliga tips av gifta personer som kunde berätta hur saker och ting hade varit på deras bröllop.

• Äntligen dax!

Vi gifte oss 28 juli, och jag känner att jag har svårt att slita mig härifrån...

Detta även fast jag inte var såå superaktiv här innan bröllopet ens, känner att alla "bridezillas" här inne inte är riktigt på min nivå... *S*
    Men, mycket kul och bra finns att läsa, och jag svara på det jag känner att jag vill och har tid med... :D

Svar på tråden Gift men ändå kvar här