• Lundia

Var köper ni era skor, malmöbrudar?

Jag är lite snål när det gäller skorna, vill inte lägga 1000:- på ett par skor som jag absolut inte använder mer än en dag i mitt liv.Finns det ingenstans där det finns "vanliga" skor fast lite finare (Kanske lite brudiga)som inte kostar skjortan? Var har ni handlat era?
    Nån som har sett något intressant?
    Jag ska inte heller ha vita (måste ju krångla till det lite )utan mer cremefärgade.Har letat hela dagen idag men inte hittat några.Det finns ju bara super spetsiga moderna. Sådana vill man ju inte ha till sin romantiska bröllopsklänning!
    Super tacksam för svar!

• Svar på tråden Var köper ni era skor, malmöbrudar?
  • vicki

Jag köpte mina på Romatika (bergsg.) och gav 495:- för dem. Ljust cremefärgade flygvädinneskomodellen. d.v.s rätt låga med rätt bred klack och ej allt för spetsiga framtill.

• charmtroll

Jag köpte mina via nätet hos Atalje MB för 437,- (578,- efter frakt...fick de hemskickade) och jag är supernöjd! Fick även min tiara idag som jag köpt via Ebay! Är jättenöjd och lycklig...och vi som inte gifter oss förren 2004! ;)

• skrutt

Titta i Haléns katalogen. Där finns beiga/creme färgade jättesöta skor.

• Lundia

Tack,tack för era bra svar.
    Ska genast ge mig ut och kika på era tips!(Fast jag får kanske vänta tills imorgon, klockan är trots allt 23.00 )

• Stina  2003

Köpte mina cremevita skor på Nilson, 350 kr och jääättesköna.

• Mumintrollet

jag tycker skor är det svåraste att köpa!
    nån som håller med?

• cicelly

Eftersom jag inte gifter mig förrän i oktober kan jag kallt vänta ut "studentskorna" som bör komma i maj månad.

Har dessutom förstått att vitt är en av vårens färger på skor så därför blir det nog inga problem att hitta ett par!

• Bina

Var ute en runda idag - vita skor på ingång (Bianco, Nilsons, Håkanssons). Fanns vita skor i det flesta affärer - problemmet är att de inte matchar bilden jag har i huvudet...

• Meddelande borttaget
  • Lundia

Tack för alla era svar.
    Har varit ute och tittat men inte hittat något!
    Jag glömde ju skriva att jag absolut inte vill ha bara tår. Och då blir det hela lite svårare....För utan tå och cremefärgade fanns det massor av.Men inte ett enda par med tå!
    Men jag tror att jag ska ha is i magen och vänta in studentskorna också.
    Jag gifter mig i augusti så jag har lite tid på mig än så länge.(Det är bara jag som alltid är ute i god tid).

• Jane

Kanske ett par sådana här? Finns i elfenbensvitt och kostar nästan inget
    147.14.240.75/shop/default_top.asp&dept%5Fid=1000&parent%5Fid=&pf%5Fid=&language=SE&back=&suburl=handlahemma&search=&ListAbsolutePage=&top%5Flevel=&sub%5Flevel=&mscssid=27P1P52BV9WX9LFV685L8JHJTM0V9NF9

• Jane

Hmm...länken blev inget bra! gå på skor och och sidan 7. De är röda på bilden...

• Lundia

Tack alla för er hjälp och fortsätt gärna om någon annan kan ha hjälp av denna tråden.
    Men idag har jag faktiskt gått "rakt på" ett par perfekta skor!
    Med tå och band bak till och i perfekt färg! Blev så glad. (Vågar knappt säga var jag hittade dem men på coop! Och för ynka 199:-Så de är ju i plast, men jag bryr mig inte för jag ska bara ha dem en dag i mitt liv och då behöver de bara vara snygga och bekväma!)
    Tusen tack för era svar.Man kan verkligen lita på BT-folket när det gäller att få hjälp!

• Jennie med ie

Bor inte i Malmö men köpte skorna där. På gamla hederliga Skopunkten på E-center. Mina skor syntes inte så mycket, så huvudsaken var att de var bekväma men ändå såpass fina att det lilla som syntes såg bra ut så att säga *ler* Hittade ett par för 249 kr.. I o f s år 1998 men ändå.

Svar på tråden Var köper ni era skor, malmöbrudar?