• grabbarna

varför fanns jag inte?

nu iom nya sajten försvann jag och var tvungen att göra ett nytt medlemskap varför?det gör ju itne så mycket emn jag förlorade ju alal favoriter..annars gillar jag att den påminner mer om familjeliv har saknat gästbok och dyl även om jag inte uppskattar att man måste fylla i kommun och ort..jag kan visserligen ljuga hej vilt men det borde räcka med landskap för fyllér jag i ort är jag nog avslöjad ganska snabbt

• Svar på tråden varför fanns jag inte?
  • Novemberbrud2007

I know - irriterande! Jag hade jättebra favoriter som jag vill följa upp...suck!

Leta.....

Nu heter jag Novemberbrud2007 istället för Novemverbrud07 - men det är nog ingen som märker någon större skillnad, haha!

Annars verkar sidan bra :D

• Patrik - Bröllopstorget

Man är tvungen att registrera ett nytt medlemskap, men du skulle ju fått alla favoriter till ditt nya konto om du körde steg nr 2 i uppgraderingen.

• Hofsan

Usch ja och jag har fått ta bort ett f i mitt namn

• snöbrud08

Patrik! Jag har gjort precis som man ska o fått mitt gamla "nick name" o allt, men mina favoriter är borta!!!

• Pumpkin

Jag har också fått tillbaka min signatur - men var fasiken är mina favoriter!? Och förresten, när jag gjorde uppgraderingen så stod det att det blivit ett fel för att min mailadress (till det gamla kontot) inte fanns - men ändå fick jag tillbaka mitt gamla nick!?

• Fru Cinderella

Inga favoriter för mig heller, men däremot så fungerar allt annat!

• RangaTanga

Mitt fungerade inte, min mailadress fanns inte registrerad stod det, när jag skulle registrera mig på nytt fick jag inte ta mitt gamla nick för det var upptaget, nu har hela min gästlista på ca 80 personer försvunnit, med alla adresser som jag suttit och knappat in... *suck*

• bröllops häxan

jag är supertrög, men hur/vart gör man uppgraderingen? Steg 1 och 2?

• Pumpkin

Och VART loggar man in till gamla Brudpar&Verktyg!?

• Fru Cinderella

tusse boll

Steg 1 var att registrera ny användare och steg 2 att uppdatera den gamla, det görs på första sidan, längst ner till höger

Svar på tråden varför fanns jag inte?