• grabbarna

varför fanns jag inte?

nu iom nya sajten försvann jag och var tvungen att göra ett nytt medlemskap varför?det gör ju itne så mycket emn jag förlorade ju alal favoriter..annars gillar jag att den påminner mer om familjeliv har saknat gästbok och dyl även om jag inte uppskattar att man måste fylla i kommun och ort..jag kan visserligen ljuga hej vilt men det borde räcka med landskap för fyllér jag i ort är jag nog avslöjad ganska snabbt

• Svar på tråden varför fanns jag inte?
  • Fru Cinderella

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-02 13:40:51 följande:

Har hittat det Medlemmar ---> VerktygFru Cinderella skrev 2007-09-02 13:31:19 följande:
    AHA!
  • bröllops häxan

Fru Cinderella: Snyft Mitt gamla användar ID finns inte. Jag fattar inte vad jag gör för fel, eller jag fattar inget i huvud taget, Nu när sidan är så fin vill man ju få ordning på saker och ting.

Tusse ledsen

• Fru Cinderella

Tusse Boll
    Har du testat steg 1 och steg 2 på första sidan?! Säker på att du stavat rätt på användarnamn, mail etc?!

Om du vågar och vill så kan jag testa åt dig om du mailar dina uppgifter till mig på cecilia.reneby@hotmail.com

• Pumpkin

Yeeeeees - mina favoriter är tillbaka!!!!!!

• Pumpkin

Eller ja... Några stycken i alla fall - en trådsida ungefär.

• Pumpkin

Jag gjorde ingenting, de dök bara upp.

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:58:23 följande:
    Pumpkin: Hur gjorde du???
  • Patrik - Bröllopstorget

Det var jag som förde över dom manuellt till dig, se mitt inlägg i din gästbok...

• Pumpkin

Såg det nu, tack! Frågan är bara vart resten av trådarna tagit vägen

Patrik - Bröllopstorget skrev 2007-09-02 14:00:12 följande:

Det var jag som förde över dom manuellt till dig, se mitt inlägg i din gästbok...
  • Simsan78

Jag har inte lyckats få till det än, hmm...
    Har skapat ett nytt konto och uppgraderat mitt konto för brudpar. MEN jag kommer fortafande inte in på det.

Jag kan inte uppgradera kontot för forum, säger att mailadressen inte finns.

Någon som kan hjälpa mig.
    Vill inte göra om all planering etc.

• Pumpkin

Har du gått in på Medlem ---> Verktyg ? Där finns all planering.

Hur du ska göra för att få tillbaka ditt forumkonto vet jag inte, eftersom jag fick samma meddelande.

Simsan78 skrev 2007-09-02 14:02:57 följande:
    Jag har inte lyckats få till det än, hmm...Har skapat ett nytt konto och uppgraderat mitt konto för brudpar. MEN jag kommer fortafande inte in på det.Jag kan inte uppgradera kontot för forum, säger att mailadressen inte finns.Någon som kan hjälpa mig.Vill inte göra om all planering etc.
  • Pumpkin

Ahaaa, alla favoriter verkar vara tillbaka, det är bara det att jag inte kan bläddra bland sidorna

• Simsan78

JAA!!
    Där fanns allt.

PUSS på dig Pumpkin *ss004

• Pumpkin

PUSS tillbaka

Simsan78 skrev 2007-09-02 14:10:08 följande:
    JAA!!Där fanns allt.PUSS på dig Pumpkin *ss004
  • bröllops häxan

Fru Cinderella: Oh vad gullig du är :D Men det är mitt Användar ID som jag inte vet vad det är?? Är det mitt användar namn eller?

• bröllops häxan

Ahh nu gick det i steg 1. Yippi. Ska bara försöka i steg 2. Kommer faktiskt inte i håg vad min andra inlogg var för "brudar och verktyg" hummm. Vad göra då?

• bröllops häxan

Asså det är jag som är Tuse Boll. Gahhhh och nu heter jag Bröllops häxan. Tjohej. Jaja, får väll vänta ned att byta nick till tre månader har gått. Suck. I övrigt vill jag bara säga att "I love" den nya uppdaterade versionen av BT.

Tack Patrik (och ni andra)
    :D

• Mrs Marley

Jag orkar verkligen inte med sånt här!!
    Jag har verkligen försökt logga in med mina uppgifter, enligt BT var inte min mail registerad, konstigt. Så nu fick jag byta nick, synd på alla favoriter som man nu måste leta upp, phu.
    Men men jag är inne iallafall

Svar på tråden varför fanns jag inte?