• fjäskan

BT BLOGG

Hur får jag in bakgrundsbild och huvudbild till min blogg på BT ?

Sedan vill jag bara ge en kommentar om det här med PLUS medlem.... tycker att det är tråkigt att betala för att få tillgång till hela sajten.....

• Svar på tråden BT BLOGG
  • Isbruden07

Vad är det man får extra i PLUS?

• fjäskan

PLUS tjänsten är inte igång än så man vet inte riktigt vad man kommer få betala för.....

Ingen som vet om bilder och blogg ?

• Too Be  gift nu

fjäskan

Jag har samma problem!
    Har bilder i rätt storlekar och lade till dom när jag skapade bloggen - men det syns inte någonstans

• fjäskan

visst är det störande............

• Too Be  gift nu

Ja verkligen !
    Kändes lite onödigt att lägga till och dona med bilderna och så hände inget

• MSW

Jag hoppar in och lånar tråden lite grand..

Om man skapar en blogg här på bröllopstorget, "måste" det handla om bröllopet isf??
    Eller får man använda den som vilken blogg som helst..??

• Communityansvarig

Alla medlemmar har tillgång till hela sajten, plus-medlemskap kommer att innefatta lite fler valmöjligheter och funktioner, m sörre utrymme för bilder, möjlighet att välja vilka som ska kunna se informationen man lägger upp i det egna krypinet och så vidare, lite större möjligheter helt enkelt. Exakt vad som ska ingå har vi inte slagit fast ännu.

Bildfunktionen för bloggarär ännu inte igång, vi arbetar på att få det i ordning snarast. Bloggarnas innehåll bör följa de ämnesrubriker som finns angivna. Men det här är en levande sajt som utvecklas genom er medverkan hela tiden så kommer ni med bra förslag inom sajtens ämnesområden så kan vi alltid lägga till sådana ämnesrubriker om så skulle vara

Svar på tråden BT BLOGG