• mysflikkan84

Tatuerare i GBG

någon som vet någon bra tatuerare i Götebog??

tips på hemsida med olika motiv?

• Svar på tråden Tatuerare i GBG
  • malinlars

barbarella är känt här i GÖteborg. Kan ju googla?!

• zukigirl

Om du kan ta dig till Stenungsund som ligger ca 4 mil norr om Gbg så finns det en fantastisk tatuerare där. Jag har gjort en cover-up hos henne och hon är outstanding!
    www.tattoo-art.se/index.html

• mysflikkan84

ja stenunsund går oxå bra :) jag bor i kungälv...
    tack för tipsen!!

• JagÄlskarJocke

Det finns en tjej som heter Heidi eller något liknande. Hon håller till på Kungsportsplatsen, samma ingång som Dubliners nattklubbsingång tror jag... Den branta trappan upp. Vet dock inte riktigt vad själva studion heter.

• Joji

malinlars - Tatuerar de på Barbarella? Tidigare gjorde de bara piercings...

• zukigirl

mysflikkan84: Ja bor du i Kungälv så kan jag varmt rekommendera dig att ta dig till Stenungsund. Men man får boka hos henne i tid för hon är mycket uppbokad.

• Auryn69

Jag rekomenderar varmt INK STATION vid mariaplan. Har gjort några tatueringar där varav en riktigt detaljerad med skuggor etc. kan maila bild till dig om du vill.

han som har stället har jobbat ihop med heidi tidigare men jag tror inte han har lika långa väntetider.

• Alvaereva

jag tatuerade mej på heidi hay som ligger nästan vid kungsportsplatsen. en tjej som heter diana gjorde min tatuering (har bild i galleriet) jag var nöjd med resultatet men tycker att hon var lite vresig och grinig av sej...
    men har varit med vänner många gånger på ink station där i majorna och där är dom jättetrevliga, billigare än heidi hay och han maximilian är grymt duktig!!

• Auryn69

hur lägger man upp en bild här? (är ju sämst på datorer)

Svar på tråden Tatuerare i GBG