• Lyckligt gift!

Gamla BT...

...Kom tillbaka!! Allt e förlåtet!!

• Svar på tråden Gamla BT...
  • Lady o Lufsen

Hahaha!!! Håller med än så länge!!! Kanske man kan vänja sig?

• Toratenshi

Är det fler än jag som råkat ut för att man skriver svar i en tråd och när man postat det så kommer det inte upp??? *AAARGH!*

• aircondition

Ganska seeeeeeegt är det nu. Förhoppningsvis blir det bättre. Det är väl lite barnsjukdomar kan man tro...*hehehe*

• Lyckligt gift!

Men jag VILL inte vänja mig! Jag är en sån där som har svårt att se fördelar med att byta ut något rätt så bra till nåt som jag inte förstår! Jag vill inte heta Västkusten! Jag vill ha tillbaka mitt gamla nick! Ge mig mitt nick! Nu!

• Pumpkin

Testat att uppgradera?

Västkusten skrev 2007-09-03 16:20:55 följande:
    Men jag VILL inte vänja mig! Jag är en sån där som har svårt att se fördelar med att byta ut något rätt så bra till nåt som jag inte förstår! Jag vill inte heta Västkusten! Jag vill ha tillbaka mitt gamla nick! Ge mig mitt nick! Nu!
  • Lyckligt gift!

Sure...om 3 (TRE) månader kan man ändra.

Jag är nog inte så himla mycket dummare än dom flesta, men det här fattar jag inte.

Koko

• Moonlight Bride

jag vill ha tillbaka mitt gamla account som försvann... *morrar*

• zukigirl

Västkusten: Men... Det är ju bara om du vill byta nick som du måste vänta 3 månader. Om du vill ha tillbaka ditt gamla nick så ska du bara uppgradera i steg 2 så får du tebax det.

• Pumpkin

Om inte uppgraderingen fungerar så finns det faktiskt ett formulär nånstans där på uppgraderingssidan som man kan fylla i så fixar Patrik/någon annan uppgraderingen av ditt konto manuellt. Så blir alla nöjda och glada.

Svar på tråden Gamla BT...