• Pumpkin

Tips till Patrik (buggar osv)

Tänkte att vi kunde samla våra idéer, upptäckta fel och buggar osv här så att allt är sammanställt till Patrik. Någon som hjälper till?

Jag börjar med ett designråd: Det blåa i trådarna passar verkligen inte ihop med resten av färgtemat/designen på sidan! Det känns mer som att man först gjort en "egen" design till BT och sen kommit fram till att man inte orkar fixa till själva trådarna, så då får det bli blått precis som på FL. Så tycker jag i alla fall.

Så: Ändra det blåa till något som passar bättre ihop med resten!

Fler som har något att komma med?

• Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)
  • zukigirl

Jag kan inte se smileysarna. Verkar som om vissa kan det och andra inte. Har för mig att jag hade ett liknande problem på en annan sida som uppdaterades och det visade sig vara nåt med explorern. Vill väldigt hemskt förbaskat gärna kunna se dom där smileysarna igen. Risken finns ju att ingen förstår mig annars! :):) Så pleeeease Patrik och andra ansvariga fixa det snarast! :)
    Tack på förhand! zukipuki:)
    ----> detta är en grön gubbe

• Limbolight

Verkar vara lite problem med planeringsverktygen, i alla fall för mig. Kan inte komma åt vare sig budget eller bordsplacering. Hamnar på helt andra sidor fast jag klickar på länken.
    zukigirl: jag ser inte heller några smileysar..

• Duchess

När jag tittar på mina favoriter kan jag bara se första sidan. Det går inte att bläddra bakåt.

• Cantaton

Jag och vissa andra har haft svårt att komma in på vissa medlemmars presentationer - bara någon enstaka. Dock har vi inte haft problem med samma medlemspresentationer, utan olika.

• zukigirl

puffar lite på denna tråden eftersom jag tyckte det var en alldeles utomordentligt bra idé av Pumkin...

• zukigirl

Pumpkin skulle det ju vara! *trött*

• Lady o Lufsen

Jag som är synskadad skulle vara väldigt nöjd om trådarna i exempelvis "mina favoriter" var märkta med annan färg...nu är dom bara lite svagt mörkare blå...dom som det har kommit nya inlägg i alltså...förstår någon mitt svammel??

• Pumpkin

Jag kan se smilies när jag är hemma och använder FireFox, men sitter jag på jobbet och använder Explorer, då ser jag bara en del smilies

• fjutjur brajd

Jag tycker att det skulle vara trevligt om man kunde samla sina länkar i olika kategorier, så man kunde lägga exempelvis länkar om ringar för sig och länkar om brudbuketter i en annan osv.

• MissNööjd

zukigirl:
    Ang. smilisar. Om det är likadant som på FL så måste man skriva smilisarna med "näsa", alltså : - ) =

Svar på tråden Tips till Patrik (buggar osv)