• Kakan 07

Kakan -07 är fru nu! :-D

Tiden går fort och nu har vi varit gifta i drygt tre veckor. Det har varit en underbar tid efter ett fantastiskt bröllop. Jag har funderat fram och tillbaka och försökt skriva ihop någon sorts berättelse, men det bara går inte. Alla ord känns för tunna och lätta. Jag kan inte hitta några ord som gör känslorna rättvisa.

Mina ögon tårades i samma stund som jag fick se min blivande man stå där i sin frack och vara så otroligt stilig. Vi hade en rolig, men väldigt varm fotografering innan vi till slut tog oss till kyrkan.
    Det var nervöst och hjärtat bultade. Från det att dörrarna slogs upp till dess att kramkalaset efteråt var slut så grät jag. Det gick inte att stoppa tårarna. Den enorma glädje och kärlek jag kände vigseln igenom var så stark och jag har aldrig känt mig mer levande och mer lycklig.

Festen blev allt vad vi hade hoppats på. Våra två toastmadammer tog hand om alla småsaker som dök upp och löste det utan att vi behövde känna någon oro. Vi slappnade av och njöt av en underbar kväll med våra nära och kära.

Nu har vi varit hemma i en vecka efter vår resa till pradiset - Aruba. Det var två veckor som jag aldrig kommer att glömma och jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera den första tiden som nygifta!

Jag har lagt upp några bilder i galleriet för den nyfikne. Fotografens bilder har vi fått tjuvkika på, men inte fått hem ännu. Så de som ligger i galleriet är tagna av vår tärna och best man.

Jag har läst det här så många gånger innan jag själv gifte mig, men vill verkligen föra det rådet vidare till er som fortfarande har dagen framför er - njut av varje sekund, dagen kommer inte tillbaka så se till att njuta av ögonblicket! Det är NU det sker!

Hoppas att ni alla får en lika underbar dag som vi hade!

• Svar på tråden Kakan -07 är fru nu! :-D
  • jag ska bli en fru...läängtar-nu

Grattis!
    *Lycka till*
    Skrev i din GB.

• Kakan 07

Och så hade det förståss blivit något galet, så bilderna syntes inte. Men nu finns de där!

• Kakan 07

Om det är någon som vill se...

Jag vill se!*Klickar genast dit*:):):).

Jag vill se*klickar genast dit* Ska det ju vara!

Äsch smilysarana funkar ju inte...grrr!

• Nataluskan

Väldigt vacker klänning, GRATTIS!

• ToU

Grattis! Jag gillar verkligen din slöja, faller så fint och passar perfekt till din frisyr och tiara, väldigt fint! :D

• Cameline

Grattis Kakan 07
    Skrev i vår gamla tråd men ville skicka ett jättegrattis igen!
    Underbara bilder!

Svar på tråden Kakan -07 är fru nu! :-D