• helenaoandreas

vad har hänt

hej.
    har äntligen kunnat logga in efter hur mycket krångel som helst. vad har hänt med den andra sidan, tycker nog tyvärr inte att denna är bättre. man kan ju inte söka på städer längre utan måste sitta och leta efter sina gamla inlägg och vänner. eller är det jag som helt enkelt inte har fattat hur man gör ? har varit medlem här ett tag men fick ändå skaffa nytt "konto" här.
    tycker att denna sidan blivit mycket krångligare nu.

• Svar på tråden vad har hänt
  • bride2be!!!

Ja, detta är ju helt värdelöst!!! Försökte logga in mig med mitt gamla nic, nope, den var redan tagen???!!! Mailade kundtjänst, inget svar. Försökte igen, nope. Gjorde ett nytt nic. Mina favoriter o allt är ju borta! Det är som att ta 5 steg tillbaka. Hoppas dom rättar upp det!

• Randi

Jag tror bara att ni gjort fel vid inloggning, hade likn. problem själv häromdagen. Prova att öppna en helt ny sida i internet och gå till www.brollopstorget.se (nähe??!!) där borde ni få upp en liten ruta nere till höger där det ståt hur ni återskapar erat gamla konto.
    Kanske har ni redan provat men ändå...

• Randi

...och så väljer ni att "uppgradera erat konto"...

• bride2be!!!

Åh, tack!!! Men va krångligt om man inte vet om den sidan, eller är det jag som är hjärndöd??

• PennyJenny

Det står typ på första sidan att man ska skapa ett nytt konto och sedan uppgradera det gamla.

Det som de har missat är att skriva ut att man får ta ett annat nick först och sedan få tillbaka sitt gamla.

• Andie

Det är inte bara det att det har blivit krångligare att logga in och få tillbaka sin gamla signatur utan även att annan info har gått förlorad.
    Försöke tex använda oss av bordsplaceringsverktygen igår (har varit de bästa på hela nätet,enligt mig) Nu när man väl efter j*vligt många om och men hittar en länk som man kan klicka på så kommer man till sök medlemmar alltså inte alls till hur man gör bordsplacering.

Visst jag vet när man gör en revamp av en sida så uppkommer det buggar. Men det är så många buggar!

Svar på tråden vad har hänt