• Lyckligt gift!

Moment 22

Ok, jag lade igår upp en ny signatur eftersom min gamla var puts väck. Nu vill jag ha tillbaka min gamla. Och för att få det måste man minnas sin gamla inloggning/lösenord. Det gör inte jag så nu går det inte att byta. Jag har fyllt i alla formulär som finns men då måste jag ha dom uppgifter som jag ju inte har! Jag har mailat efter hjälp men förmodligen är jag inte ensam...
    Hur jag än gör nu så blir det fel..Tycker det är tråkigt för jag gillade BT.

• Svar på tråden Moment 22
  • Pumpkin

Har för mig att Patrik skrev nånstans att man skulle fylla i uppgifterna så gott det gick, resten fixar dom. Så det kanske går ändå?

• Lyckligt gift!

Jag får väl ge mig till tåls....men jag blir så GALEN när jag inte får till det! Arg! Du verkar ha läget helt under kontroll, kan du komma hit o hjälpa mig?? Sjyssta! (skoja...)

• l i s a

(l i s a, här) Jag kom ihåg min gamla inloggning... (Om det är den man loggade in på sidan med? epost + lösen?) men min användare var upptagen av någon annan plötsligt?

• Pumpkin

Du heter ju l i s a nu?

l i s a skrev 2007-09-04 09:36:18 följande:

(l i s a, här) Jag kom ihåg min gamla inloggning... (Om det är den man loggade in på sidan med? epost + lösen?) men min användare var upptagen av någon annan plötsligt?
  • Pumpkin

Om du har samma tur som mig så tar det inte alltför lång tid innan du får svar från BT/Patrik/någon, jag fick svar på ett mail inom 24 timmar

Västkusten skrev 2007-09-04 09:33:42 följande:
    Jag får väl ge mig till tåls....men jag blir så GALEN när jag inte får till det! Arg! Du verkar ha läget helt under kontroll, kan du komma hit o hjälpa mig?? Sjyssta! (skoja...)
Svar på tråden Moment 22