Äntligen - Sanasol gift! : )
Efter otroligt många turer fram och tillbaka och ett inställt vinterbröllop som de flesta av er redan vet, så blev vi tillslut man och hustru!
P g a diverse strul med skilsmässor och annat i närmsta kretsen bestämde vi oss tillslut att vi ville gifta oss ändå - men utan en stor fest och alla de gäster vi en gång planerat för.
Litet, hemligt och bara för oss - men ack så underbart!
Den 1/9 2007 sa vi båda JA och numera delar vi efternamn, som en riktig liten familj vilket känns helt underbart eftersom vi väntar barn i slutet på denna månad!
Mot slutet av denna veckan/början av nästa får vi bilderna från fotografen som jag kan visa om någon är nyfiken!
Dagen gick otroligt snabbt - snabbare än vi kunnat tänka oss. Spenderade morgonen med att göra oss i ordning och mysa här hemma, kände mig så vacker som man kan bli som höggravid och aningens svullen antagligen och min make strålade i sin kostym!
Vi stod utanför rådhuset ett bra tag innan vigselförrättaren hämtade oss - i sällskap av våra två vittnen - våra närmsta vänner.
Efter vigselceremonin, som gick galet snabbt men ändå var oerhört fin fick vi vårt vigselbevis och en gåva - kokbok för kära med kommentaren till maken att detta var hans uppdrag!
Sedan gick vi, fullkomligt strålande och med leenden upp till öronen vidare för att fotograferas av en tjej som jag fått tips om, hon jobbar inte som fotograf men är oerhört skicklig och tar fina bilder!
Vi började inomhus, bilderna fick väldigt mycket fokus på min höggravida mage, men det är ju precis SÅ jag var den dagen och det är värt att dokumenteras. När vi tagit inomhusbilderna åkte vi vidare till ett område där det finns lite gamla hus och andra fina miljöer, och fotades även utomhus, ser oerhört mycket fram emot bilderna!
Känns underbart att äntligen vara fru - hans fru! Det känns även härligt att vi valde borgerligt tillslut, så dörrarna står öppna för en eventuell välsignelseceremoni med bröllopsfest senare - om vi vill!