• Miss (snart mrs) A

Besökare?

Jag har en fråga om den nya sidan som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Under Medlem och Verktyg finns det en länk som heter besökslista eller liknande och där står några namn eller Gäst och även tidpunkt. Vad menas med detta? Vad är det besökaren kan se? Vi har nämligen hemligt bröllop och jag vill inte riskera att all informationen om bröllopet som jag har skrivit (på min hemliga sida) ska komma ut!

Någon som vet?

• Svar på tråden Besökare?
  • SCMA

du kan ju välja att ha bröllopssidan hemlig...har vi iallafall...kolla under din inställningar eller nåt

• Moonlight Bride

gå in på min sida - kontoinställningar - inställningar och där kan du bocka för vad som besökarna på din sida kan se. och när du gör bröllop/förlovning/partnerskapssidorna kan du välja om du vill ha dom hemliga

• Fru Henax

Kollade in på din sida nu och det ENDA man kan se är din presentation (iofs tom!) och din gästbok! Ingenting annat, så det verkar lungt!

• Miss (snart mrs) A

Åh, tack! Jag gjorde den hemlig när jag startade kontot för ett tag sen och dubbelkollade när det nya BT kom igång men när man ser att man har besökare blir man lite nervös!

Hihi, och efter detta inlägget hade jag en massa besökare på min sida

Svar på tråden Besökare?