• ninjan

mitt gamla nick..

Hur ska jag göra för att få tillbaks mitt gamla nick? Orkar inte vänta i tre månader, som det står att jag måste göra innan jag byter. Nån som vet hur man gör? Vill byta så snabbt som möjligt eftersom jag kom på att det redan har funnits en carizma, men med annan stavning, tidigare.

• Svar på tråden mitt gamla nick..
  • Pumpkin

Gå till startsidan och gör steg 2!

• l i s a

Jag hade också problem... det var för att jag inte insåg att "steg 2" fanns längst ner på sidan där man uppgraderar sitt konto. Logga in med er nuvarande användare, gå till "steg två" här, (estar att länka) och följ instruktionerna: www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php

• ninjan

nu har jag testat, men det funkar inte! Först stod det att mitt användarnamn var fel, sen att lösenordet var fel! Ska väl pröva lite till.. Tack för hjälpen, förresten :)

• Pumpkin

Tänk på att det första är uppgradering av gamla Brudpar&Verktyg, där ska du alltså inte använda inloggningen du hade till forumet. Under den uppgraderingen finns uppgraderingen av forumkontot, det är där du kan få tillbaka ditt nickname.

Carizma skrev 2007-09-06 15:25:03 följande:
    nu har jag testat, men det funkar inte! Först stod det att mitt användarnamn var fel, sen att lösenordet var fel! Ska väl pröva lite till.. Tack för hjälpen, förresten :)
  • ninjan

åh! NU Äntligen! I´m back

• ninjan

ojdå, nu blev ju hela tråden lite konstig

• l i s a

haha ja det är lite magiskt att nicket ändras även i tidigare inlägg Välkommen tillbaka! hehe

• Godisråttan

Kan någon skriva steg för steg till mig?

• Yllo

Brudmaj2008: Använd länken och skrolla ner till punkt 2 (om du bara ska ändra nicket) och fyll i. Enkelt bara man vet var man ska gå in

• September mys

tack för hjälpen nu hittade jag mina gamla trådar äntligen

• Godisråttan

Men de säger att mitt lösen är fel..

• Yllo

Brudmaj2008: Är du på punkt 2? Hoppa över punkt 1 helt och hållet, fyll inte i något alls under punkt 1
    Kan det vara så att du glömt ditt gamla lösenord? Du ska ju skriva in din mailadress och ditt lösen..

Svar på tråden mitt gamla nick..