Hösttrend?
Fan vad forumet är segt! Här skriver man långa inlägg som inte går att ladda upp. Blir ju förbannad...
Fan vad forumet är segt! Här skriver man långa inlägg som inte går att ladda upp. Blir ju förbannad...
Men det där gick visst bra...
Vi gifte oss på hösten, helt utan att känna till att det var en trend... (det kanske det inte var förra året?!!)
Delar strategiskt upp det...
Jag har alltid tyckt allra bäst om hösten. Underbar årstid. Luften är frisk och det blåser så härligt. Färgerna är vackra och så gillar jag ju regn. Ljuset är också så vackert på hösten. Både jag och min man visste direkt att det var hösten som var vår årstid.
Det råkade även vara så att vår favoriträtt passade väldigt bra till bröllopsniddag; älg...
Nu fick vi tyvärr inte direkt det höstbröllop vi hade tänkt eftersom det var 30 grader varmt i slutet av sep. förra året, gräset var knallgrönt och solen sken som bara den. Men vi fick det fina ljuset i våra bilder och så får man väl vara nöjd ändå
Så där ja.
thalia82:
Samma helg som vi (fast året efter)! Vi trodde ju på sånt här väder, men fick inte riktigt det förra året. Jag är som du, får de där vårkänslorna på hösten istället. Trevligt att det finns fler.