Inlägg från: Cantaton |Visa alla inlägg
  • Cantaton

Hösttrend?

I gårdagens Metro stod det att höstbröllop är den nya trenden - bland annat för att man då får semestern på sig till att fixa de sista detaljerna inför bröllopet.

Jag trodde inte att det var så vanligt med höstbröllop, utan framför allt sommar, följt av vår och vinter. Därför är jag bara nyfiken på om det är många här som gifter sig i höst, och varför just på hösten. Som sagt - bara nyfiken.

(Förstå bara vilka vackra bröllopsfoton om man prickar in rätt höstveckor.)

• Svar på tråden Hösttrend?
  • Cantaton

kentfantast, antagligen var det inte de förra året, eftersom det är en sådan "sensation" i Metro att folk gifter sig på hösten i år :)

• Cantaton

Du tjatar inte, jag är som sagt nyfiken, så jag tar gärna del av dina tankar :) Annars hade jag inte frågat. Jag är nog rätt öppen för alla årstider, men mest sommar. Troligtvis för att det traditionellt har varit så. Men jag skulle kunna tänka mej höst bara för bildernas skull ;)

Men varför skulle de som "verkligen vill gifta sig" gifta sig på hösten? Jag tror faktiskt att de som gifter sig på sommaren också verkligen vill gifta sig :) Det hoppas jag i alla fall.

Svar på tråden Hösttrend?