varför kan man inte söka på tex fotograf Malmö bland inläggen?
Det kunde man ju innan eller e det jag som inte hittar var man gör det.
Det kunde man ju innan eller e det jag som inte hittar var man gör det.
Bra fråga! Jag vill också veta varför man tagit bort möjligheten att välja ort...
Det har varit väldigt användbart innan, så varför ta bort en så viktig ingrediens när man uppgraderar en sajt.
Jag vill med veta det... om jag ska gifta mig i en stad är jag ju inte alls så intresserad av festlokaler i ngn annan stad...
var perfekt att kunna söka per stad...
puffar
Saknar det också!
För att det ska komma ett liknande ort-söksystem som förut, men det är inte utarbetat än. Eller ja, det ska bli som "Medlemsgrupper" på FL.
Puffar!
Hej. Jag hänger inte heller med. Jag kollade in gamla bröllopstorget för några månader sedan och fick 1000- tals bra tips, men nu är allt hel rörigt. Är inte specillt intresserad utav utbudet i Sthlm. Jag vill kunna söka på endast Malmö och få kotakt med malmö töser.
Ja, och som sagt, det kommer att komma en sån funktion, men den är inte färdig än. Håll ut!
Ortfunktionen som fanns tidigare skapade en hel del problem som vi därför tagit bort. Det ska komma en liten annorlunda ortfunktion som är lite mer flexiblare i form av grupper.
Men man kan använda företagsregistret om man vill få tips på tjänster och produkter på en viss ort, här är t.ex. Malmö:
www.brollopstorget.se/Foretag/sok_resultat.php&category=®ion=15&search=Visa
Nu finns ortindelade ämnen där tanken är att trådar som behandlar ett visst geografiskt område ska placeras. De nya grupperna kommer att vara en bra plats där man kan följa varandras planering i ett visst område, t.ex. Stockholmsbrudar eller Göteborg sommaren 2007. I dessa trådar kan man byta tips om allt lokalt och det är lätt för andra att hitta dessa trådar genom den geografiska indelningen.
Ni finner dessa geografiska områden under medlemsgrupper.
Jag fattar nog iaf inte hur man gör. Jag försöker hita en speciell grupp men det funkar inte att trycka på nån av orterna. Står bara "inga inlägg".
Gör jag nåt galet eller är det fortfarande fel på sidan??
Det finns inga trådar just nu, de nya moderatorerna måste placera om gamla trådar i rätt område först och ni som skriver nya trådar kan lägga dessa i rätt område direkt när ni postar en ny tråd.