Om ni skulle gifta er igen......
Ja, om ni skulle gifta er med samma man en gång till.... Skulle ni göra likadant eller skulle ni göra helt annorlunda??
Jag skulle nog vilja gifta mig på "medeltidsvis".
Ja, om ni skulle gifta er med samma man en gång till.... Skulle ni göra likadant eller skulle ni göra helt annorlunda??
Jag skulle nog vilja gifta mig på "medeltidsvis".
Jag hade en fantastisk dag, det som jag skulle ändra på är att kolla runt mer om vilka präster som är bra (vår präst var tråkig och inte personlig). Sen skulle jag vilja att dagen varit längre, men så är det nog för alla....
Jag fick mitt drombrollop, sa jag skulle bara andra nagra detaljer:
Jag var missnojd med mina blommor.
Vi ville inte ha nagra gaster som inte brydde sig om oss dar, men de dok upp (bjod in sig sjalva), och hade med sig sina objudna barn.
Jag lamnade cd'n med valsen jag skulle dansa med pappa hemma av misstag, sa den skulle jag nog ha med mig om vi gifte om oss.
Jag skulle göra precis samma. Roligare dag har vi inte haft.
SÅÅÅ kul fest och allt blev lyckat.
Alla gästerna var nöjda och gillade verkligen festen
Så mitt svar: LIKADANT, men förlängt dygnet med 24 timmar till...
Jag skulle nog göra samma sak.
Alla var supernöjda.
Kunde förlänga dagen ett par timmar till, det gick alldeles för fort.
Alltså, jag fick en underbar dag som jag drömt om och skulle inte vilja byta den mot något. Men om jag skulle gifta mig igen skulle jag inte välja samma sak, det finns det alldeles för mycket härliga bröllopsidér för att göra. Ett riktigt vinterbröllop hade varit härligt, men slädfärd, facklor utanför kyrkan, päls utanpå klänningen, dekorationer med is som inspiration.
Vi hade en underbar dag och det är inget jag skulle vilja ändra på!
Jag vill inte ändra på nå´t! Bara få till ett längre dygn!
Ni får inte tro att jag inte hade en alldeles underbar dag för det hade jag! Jag skulle absolut inte ändra på något under den dagen!
Jag menade bara att OM jag skulle gifta mig igen skulle jag vilja pröva på något helt annorlunda.
Vi hade en helt underbar dag och jag är så nöjd så jag kan inte tänka mig nå annat sätt. Men när de kommer till planerigen skulle jag göra på annat sätt
jag skulle bjuda andra gäster våra släktingar var både ohyfsade och ogina så jag hade bjudit fler vänner, men jag och min man har redan bestämt att vi ska ha ett sjudundrande ett års firande med nästan lika stor fest och dåååå kommer jag bara bjuda dom som verkligen uppskattade vårt bröllop
Jag skulle inte ändra på någonting, allt var toppen - vädret, gästerna, maten, kläderna...
Men hade jag vetat att tiden skulle gå så fort (herregud - var tog egentligen ett dygn vägen?) så skulle jag definitivt försökt att stanna upp ibland och bara känna efter, njuta... Så egentligen är det en repris jag vill ha, inget nytt!
jag skulle inte göra ngt annorlunda, bara kräva lite mer av min tärna, hon var helt passiv hela dagen och bara tyckte synd om sig själv eller ngt, skulle be henne fota MASSOR bad henne ett par ggr men det blev liksom pinsamt till sist.
kanske ha ett förmiddagsbröllop för att ha längre fest efteråt =)=)
Fler gifta som vill rekommendera nåt? Det är så bra för oss planerare att höra...
OM vi gifter oss igen, så ska det absolut vara ett slottsbröllop, som vi hade tänkt oss från början.
Helst skulle jag vilja gifta mig i vår kyrka, men det känns inte riktigt bra att göra det igen i kyrkan... Men en vigsel på vårsommaren, eller tidig höst på Häringe slott, vore trevligt.
Inte mitt i sommaren, när man blir svettig och glansig...
Vi bjuder på övernattning till de som vill, och har fri bar.
Eller så gifter vi oss på en strand i något exotiskt land...
Eller åker till Prag, som är alldeles underbart, och har en stor fest där, kanske kan man köra ner gästerna med en buss... Eller så är det bara mannen och jag...
Kommer det att bli så att vi gifter oss igen, så ska jag absolut inte ha något tak på utgifterna...
...nu har jag förståss inte gift mig än
Men...vi ska ha ett försommarbröllop och det vore så vacker med ett på vintern också :)
Håller med dig PennyJenny...