• blivande fru i september

    jag har blivit hippad!!!

    JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!!!

    i lördags blev jag väckt av två av mina kompisar, utryckt ur sängen, fick sätta på mig varma kläder och den bar det av, cider i ena handen och ögon bindel(mmmm verkligen god frukost..urk)

    jag fick treva mig fram huka mig och hoppa in i ett trångt utrymme, lite läskigt faktiskt, sen togs ögonbindeln av och jag satt i ett litet flygplan!! Iden var att jag skulle få flyga och ta ett flygfoto på mitt hus, men tyvärr gjorde pissvädret att vi inte kunde lyfta men jag fick åka runt och acca och trycka på lite knappar och det va skoj.
    sen blev det varm choklad och mackor och bindel igen (och mer cider)

    efter ett bra tags skumpande var vi framme och efter en promenad på lerig gräsmatta hörde jag skott och insåg att jag var på en skjut bana.

    pistoler plockades fram och jag fick skjuta polispistol 9mm, magnum 357, magnum 44 och det va sååååå coolt, kände mig som lara craft eller nåt

    efter detta åkte vi till fyrisskolan och där väntade en samba läraresom lärde oss marenge...skit kul!!!!!

    trötta och glada och varma gick vi till fyrishov där det blev lätt lunch och sen relax bad i bubbelpool, och vidare till äventyrsbadet där vi verkligen blev som barn på nytt, kastade oss nerför vattenruschbanan och dök och gjorde piruetter.

    sen gjorde vi oss i ordning jag fick en "skitsnygg" orange t-shirt, en bok jag skulle samla goda råd i och så min lila tiara jag haft hela dagen!!

    det blev en vandring på stan bland kulturnattens gäster sen fick jag ta av mig tröjan (hade party topp under) och vi gick till terassen där vi åt super god mat och jag fick svara på frågor om min m2b.

    kvällen avslutades på flurran där vi dansade gärnet, och sen flöt jag ihop med killarna vid saluhallen som haft svensexa hela dagen, och vi åkte hem tillsammans.
    Vi var väl hemma vid tre ungefär och tog en behövlig sovmorgon imorse!!!!!!

    det finns lite bilder på
    linda-mika.weddingannouncer.com/forgroomsmen.html som jag lyckats snika åt mig, resten kommer nog en vacker dag e jag rädd!

Svar på tråden jag har blivit hippad!!!